Wpis z mikrobloga

@JuzefCynamon: Zwalanie winy tylko na specyfikę toru jest moim zdaniem sporym uproszczeniem. Sezon 2010 był otatnim bez DRS, nie było również KERSU (tu mogę się mylić), a Bridgestone produkował pancerne opony, co wykorzystał Pietrow, który zjechał na zmianę opon podczas neutralizacji na pierwszym okrążeniu. Do tego wszystkiego błąd strategiczny Ferrari (dla mnie osobiście matka wszystkich Grande Strategii), czyli pokrycie pit stopu Webbera, bez wzięcia pod uwagę gdzie wyjedzie Alonso (z kierowców
@Szczurzewski: owszem wiele czynnikow sie na to zlozylo ale tor nie pomogl skoro wszystko inne nie sprzyjalo wyprzedzaniu od strategi, po pancerne opony. Final sezonu powinie dawac mozliwosc wyprzedzania, interlagos dawalo rade a jak chca arabski wyscig na koniec to niech zamienią bubu zubi z bahrajnem i bylo by lepiej
@mietek123456: Jak dobrze pamiętam to SC w środkowej fazie wyścigu sprawilby, że Kub wyjechałby za Pietrowem i Alonso, wtedy do tytułu wystarczyłoby wyprzedzić Pietrowa np. przy restarcie. Ferrari tez chyba zakładało, że Alonso prędzej czy później Witalija wyprzedzi