Wpis z mikrobloga

#sieci #siecikomputerowe #komputery #informatyka
Witam witam,
chciałbym usprawnić działanie sieci w moim mieszkaniu. Prośba o zerknięcie na mój plan jaki mam co do rozmieszczenia urządzeń. Niestety jestem kompletnym laikiem i boje się, że wymyślona przeze mnie konfiguracja mogłaby po prostu nie działać. Na tę chwilę mam tylko router EdgeMax ER-X, resztę zamówiłbym po podpowiedzi czy mogłoby to tak wyglądać.
OmeN44 - #sieci #siecikomputerowe #komputery #informatyka
Witam witam,
chciałbym us...

źródło: comment_1630063970UJ78CXN2DIrENfPewNwcUJ.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@Gooma: kontroler nie jest niezbędny, unifi można skonfigurować postawiwszy kontroler na chwilę na domowym pececie.

@OmeN44: wszystko się zgadza, ale jeśli planujesz kilka urządzeń zasilanych z PoE, nie lepiej zainwestować w switcha PoE? Z czasem dokupisz sobie jakieś kamery i będzie od razu, gdzie je wpiąć.
Sam router nie musi być zasilany z PoE, o ile nie stawiasz go w jakimś dziwnym miejscu bez gniazdka, możesz go zasilić
  • Odpowiedz
@Jarek_P: Dzięki za rady. Mam standardowy zasilacz który dostałem razem z routerem, jednak z tego co czytałem, żeby uzyskać PoE OUT na nim i zasilić antenę w korytarzu muszę mieć mocniejszy zasilacz.
Z broszury:
"If the included Power Adapter (12V, 0.5A) is used, there may not be sufficient passthrough to power another device because the EdgeRouter can consume up to 5 watts on its own."
i
_PoE Output - Passive
  • Odpowiedz
@Jarek_P: Myślisz, że wystarczy wymienić zasilacz na mocniejszy? Myślałem, że mogę to zrobić jedynie przez injector. No to tym lepiej, bo nie mam za wiele miejsca w szafie. Teraz muszę się dokształcić, jak to wszystko skonfigurować, bo nie są to pewnie urządzenia p&p ;).
  • Odpowiedz
@OmeN44: oczywiście, zasilanie to zasilanie, byle miało odpowiednią wydajność i będzie ok. Zresztą w instrukcji masz nawet podane (niżej, za tym, co cytujesz) przykładowe zalecane.

bo nie są to pewnie urządzenia p&p