Wpis z mikrobloga

  • 3
@void_boi u mnie najwiekszym problemem bylo to ze przez 8h szukalem buga bo kamera mi sie scrollowala w osi y mimo ze nie powinna i sie okazalo ze jak na poczatku testowalem ulozenie kamery przy dialogboxie to zapomnialem w-----c dwoch linijek kodu if dialogbox.visible == false: ustaw kamere na (0, 0)

A pozatym to sam system bardzo prosty, kamera sie centruje na area2d i odpowiednio zoomuje jak postac wejdzie a jak
  • Odpowiedz
@synbozy777: ja to kalkulatorem musiałem liczyć miałem plansze i dzieliłem na boxy gracz wchodzi na inny box cyk smooth scroll cammmera na centrum, ty masz bardziej zaawansowaną bo twoja kamka śledzi gracza
  • Odpowiedz
  • 0
@szad7 możliwe, zawsze moge dostosowac predkosc zooma, ale imo tak jest git, postaram sie za okolo miesiac-poltora wypuscic bete i wtedy zobacze co ludzie sadza
  • Odpowiedz