Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gumpa_bobi: Cześć mam dziwną sprawę związaną z zakupem biletu.
Bilet kupowałem na stronie Intercity bez rejestracji konta, bo mail aktywacyjny mi nie przychodził. Podałem dane, wybrałem miejsce, opłaciłem bilet kartą.
Po opłaceniu biletu pieniądze zostały zablokowane na koncie. Biletu nie dostałem.
Wiesz o co tu chodzi? Dostanę bilet po zaksięgowaniu płatności?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@DartNorbe: Napisałem do supportu i przysłali bilet na maila.
Ogólnie strona internetowa Intercity to porażka.
By założyć konto należy zaznaczyć zgody marketingowe a są one dobrowolne.
Zgody te są równocześnie zgodą na kontakt drogą mailową.
Bez zaznaczania tej zgody, system pokaże nam że nasza rejestracja poszła pomyślnie i należy potwierdzić rejestrację przez otrzymany e-mail.
Żadnego maila jednak nie dostaniemy, bo nie daliśmy zgody na zgody marketingowe.

Tak samo jest z kupnem