Potrzebuje pomocy w wyborze zacisku hamulca tylnego do #honda #civic 8 1.8. Znalazłem kilka prodycentów, GT-Bergmann, SKV oraz Kamoka. Zmieniał ktoś lub mógłby się wypowiedzieć, na którego producenta zwrócić uwagę?
@Miszcz_Joda: no to możliwe że janusze mechaniki się tym zajmowały. Ja miałem robiona, to zacisk rozebrany do ostatniej śrubki, jarzma też. Piach, przegląd wszystkich elementów, te które wymagały wymiany to są nowe, pomalowane legancko i śmiga. Tania operacja to nie była, z tego co pamiętam to z 700zł za tył wyszło, ale na hamulcach nie będę oszczędzał. Wszystko śmiga, trasy po 600km izi, autostrady, góry. Jutro pic zrobię, bo tyłu akurat
@Miszcz_Joda: tak, dwa zaciski + dwa jarzma, bo żeby miało to ręce i nogi to trzeba podziałać z jednym i drugim elementem. W zacisku może stanąć tłoczek, a w jarzmach klocki. W jednym jarzmie był tak zapieczony klocek w blaszkach, że trzeba było młotkiem wybijać. Tłoczki miałem w dobrym stanie, to nie były wymieniane, tylko odszczurzone i pomalowane w miejscach gdzie ta farba może być.
@Saamed955: kupilem w koncu zacisk TRW za 245 zl. W sumie regeneracja zacisków wyszła Cie na to samo co byś kupił nowe, bo wyszlo po 350 zl za jeden zacisk.
@Saamed955: fakt, niestety UFO ma prpblrm z hamulcami. Raz, że tarcze są za małe i ich pojemność cieplna niewielka to dodatkowo tłoczki lubią odwalić cyrk. Też to przerabiałem :)
@kapitan_plutonowy: całe szczęście że nie jest aż tak wielkim i ciężkim klocek, a felga 17" OEM przyjęła na przód customowe tarcze 335x25, zamiast tego drobnego 282x23 OEMu.:D
@Miszcz_Joda: ja się bd zabierał za tylne zaciski w ufolcu. Parszywce tak regenerują i mówią, że problem powraca bo taki zacisk. Tam jest samo regulator i zazwyczaj nikt tego nie rusza, a ma c chodzić jak zlotkk
Aktywne Wpisy
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#mechanikasamochodowa #samochody #pytaniedoeksperta #motoryzacja
Który producent
Ja miałem robiona, to zacisk rozebrany do ostatniej śrubki, jarzma też. Piach, przegląd wszystkich elementów, te które wymagały wymiany to są nowe, pomalowane legancko i śmiga. Tania operacja to nie była, z tego co pamiętam to z 700zł za tył wyszło, ale na hamulcach nie będę oszczędzał. Wszystko śmiga, trasy po 600km izi, autostrady, góry. Jutro pic zrobię, bo tyłu akurat
Tłoczki miałem w dobrym stanie, to nie były wymieniane, tylko odszczurzone i pomalowane w miejscach gdzie ta farba może być.