Aktywne Wpisy
Woland666666 +19
UWAGA PRZYGLUPY MAM WAZNY KOMUNIKAT
GLOSUJE,GŁOSOWAŁEM I BEDE GŁOSOWAŁ NA PIS.
POBIERAM 500+
JESTEM ZADOWOLONY
TO NIE ZARZUTKA,MYŚLICIE,ŻE WYBORCY PISU NIE ISTNIEJĄ? JESTEŚMY!!!!!!!
CO,BOLI DUPA? MA BOLEĆ!!!!
GLOSUJE,GŁOSOWAŁEM I BEDE GŁOSOWAŁ NA PIS.
POBIERAM 500+
JESTEM ZADOWOLONY
TO NIE ZARZUTKA,MYŚLICIE,ŻE WYBORCY PISU NIE ISTNIEJĄ? JESTEŚMY!!!!!!!
CO,BOLI DUPA? MA BOLEĆ!!!!
BTW, żeby chociaż zobaczyć 1kW to trzeba nieźle naciskać (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
#szosa #rower
FTP 250w to nie jest mało!
2.5w wystarcza do średniej 31. Ale to kwestia aero. Ten trening byl na lekkim rowerze o geometrii race w dolnym chwycie na rowerze sfitowanym agresywnie.
Być może
@maciup88: jechal cały czas w górnym chwycie, większość trasy pod wiatr, ma cięższy rower itp. Mi się jego cyferki wydają jak najbardziej ok.
@maciup88: Swoją droga nie patrząc na w/kg to wykręciłeś na luźnej przejażdzce więcej watów niz
@i-marszi: to na pewno nie FTP, ale już widzę, dlaczego podświadomie wybieram płaskie trasy
Fizyka się nie oszuka.
cięższy na podjeździe 20km/h 1km podjedzie w 180s z prędkością 40km/h zjedzie w 90s sumarycznie 270s
lżejszy z prękoscią 25km/h wjedzie w 144s zjezdzajac z 35km/h zejdzie
Ale widze różnicy jak wjeżdzam na wypłaszczenie, ja musze dokrecac ze wzgledu na wagę, reszta jedzie na luzie i mnie wyprzedza. A oreło to jednak troche jestem i sie w miarę składam :).
Na płaskim juz niestety takiej przewagi nie ma związku z wagą bo np. wiatr juz dużo bardziej macha lżejszymi - przy okolicy 90kg nie wiedziałem o co chodzi, przy okolicy 70kg wiatr potrafi mnie przesunąć kilkadziesiąt cm w bok w skrajnych przypadkach.
Zalety lzejszych na płaskim są dwie przyśpieszenie i aero - gość
@Hipodups: Dokładnie tak :D Dlatego zimę chcę przetrenować pod górki głównie, zobaczymy co z tego wyniknie.
A na treningu 2 tygodnie wczesniej gdzie mialem trochę majdanu ponad 42 minuty :)
Okraj to bardzo latwy i przyjemny podjazd. Na starcie wrzucasz prog i jedziesz, jak masz sily to wrzucasz kilka w nad prog i tyle :)
Ja wagę mam z czego jeszcze minimalnie urwać więc za rok będę
No i nie zaczynasz tak naprawdę od progu jazdy bo wczesniej masz rozgrzewkę. Mi zajela okolo 30 minut, luzna jazda potem kilka pdojazdow i na 3minuty lrzed startem pojawilem sie w strefie startow. Jazdę zaczynałem na tętnie 160 - bo jeszcze bylo podniesione po rozgrzewce :)
tętno to w ogole było przegięcie nie spodziewałem sie tak wysokiego. i się zdziwilem jak zerknalem w dane bo w ogóle tego nie czułem. To są czyste dane z samego podjazdu :) 163 to jest tętno startu :)