Wpis z mikrobloga

@staryalkus: no i c--j z tym tak naprawdę? Liczy się efekt końcowy i nie będę się bawił w jakieś metahuman, bejkowanie tekstury czy inne pierdoły jeżeli te detale nie będą w finale w ogóle istotne. Uważam, że większość ludzi odrzuca zabawa w 3D ze względu właśnie na gatekeeping ostry technicznych świrów. Dzięki Bogu trafiłem na Iana Huberta na początku podróży swojej
  • Odpowiedz
@potrzebne-informacje: jak Ci to nie przeszkadza to spoko ale w większych albo bardziej zaawansowanych projektach może się nagle okazać że zrobienie poprawnej siatki UV to jak szukanie igły w stogu siana. Albo dochodzenie kilka godzin do tego dlaczego jeden face źle odbija światło. I ja wiem że do tego wszystkiego są narzędzia, ale na litość boską, zasady powstały w jakimś konkretnym celu
  • Odpowiedz
@potrzebne-informacje: Ian Hubert ma ogromne doświadczenie i wie gdzie można przyciąć a gdzie nie. Większość jego porad odnosi się do wykonywania tła. Jeszcze jakby to był drugi plan ale taki paździerz na pierwszym planie to przesada xd
  • Odpowiedz