Wpis z mikrobloga

@przem212exe: jedynie słuszne 3.0TFSI w S4 B8, kółko kompresora, soft, wbijać na bezawaryjne daily 400+ ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

@hawat: w B8 jedynie w RS4, czyli kosmiczne pieniądze a nie jest wcale szybsze od S4 po podstawowych modach. W B7 było już w S4, ale tam to muł
  • Odpowiedz
@Atreyu: Kolega widzę zorientowany, to może poradzi który z 5 litrowych motorów benzynowych jest najmniej kłopotliwy? Docelowo w 8, bo przesiadam się z diesla 4.2
  • Odpowiedz
@przem212exe: W a4 b7 benzyna to 1.8t 163km najlepsze bo praktycznie bezawaryjne i eksploatacja tania, 2.0 tfsi 200km też dobre, ale tu już trzeba pilnować często motoru, a jego serwis będzie o wiele droższy, RS4 B7 V8 420km w manuału to bestia, ale raczej nieosiągalne dla typowego Kowalskiego. A4 B8 benzyna to 2.0tfsi dobre, ale do 2012 mają wadę olejową i trzeba ją wyeliminować (koszt 6-7k), w 2012 a4 B8
downight - @przem212exe: W a4 b7 benzyna to 1.8t 163km najlepsze bo praktycznie bezaw...

źródło: comment_16287114293aFrKhn0Pi1BtBBWVfIlwC.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@hawat: nie ma niekłopotliwych 5l, ani w 5.2 V10 Audi (S8 D3, S6 C6), ani 5.0 V10 (RS6 C6), ani w BMW 5.0 V10 z M5 e60 M6 e63/e64. Zawsze jest to mniej lub bardziej fuckupowy temat

W A8 D3 najsensowniej brać 4.2 MPI w przedlifice, tam się nie ma co psuć. Tylko po TDI będzie ci brakowało niuta. Jak masz dobry egzemplarz, to wrzuć soft i nie będzie specjalnie
  • Odpowiedz
@Atreyu: W tdi 4.2 ciągłą jazda z DPFami i nastawniki turbo mnie zmęczyły. Pandemia nie służy robieniu autostrad - a po to był ten samochód. Z drugiej strony nie chce umierać z nudów za kierownicą :/
"Plan B" to ogarnięcie jakiegoś phateona na międzyczas. Ale... Zobaczymy co się okaże - bo przyszły rok zapowiada się o 9% lżejszy :/
  • Odpowiedz