Wpis z mikrobloga

Chciałbym polecić wszystkim oficjalny serwis #xiaomi w Polsce. Posiadam (a raczej posiadałem) odkurzacz z mopem, który zepsuł się po trzech miesiącach. Założyłem więc zlecenie i wysłałem sprzęt natychmiast do: Serwis Autoryzowane Centrum Naprawcze (S.B.E.). Mija miesiąc i tydzień, podczas których nie odbierają telefonów i nie odpisują na maile, a z oficjalnego konta marki na FB nikt mi nie odpisuje od kilku dni. Podsumowując: nie mam odkurzacza i nie wiem, czy kiedykolwiek go odzyskam, czytając opinie w Google o tym serwisie. Nie wiem, skąd ogromna fascynacja w naszym kraju tą marką, z takim podejściem do klienta. #zalesie
  • 3
  • 6
@Gizmo_Clan: u moich rodziców w odkurzaczu Xiaomi pękła taka duża końcówka z gąbką obrotową. Przez telefon powiedzieli że nie moją możliwości sprzedaży samej końcówki (moi rodzice chcieli ją chociaż kupić normalnie), serwis kazał wysłać. Wysłali, tydzień bez odkurzacza, odesłali bez słowa z kartką że nie mogą naprawić na gwarancji ale mogą sprzedać ułamaną końcówkę XD iks de