Wpis z mikrobloga

@Przedmidorrr:
Tak jak pisałem, mam od 40k, najezdzilem sam 20k, całkowicie bezawaryjne póki co.
Spalanie LPG między 15 a 20 litrow.
Waży ponad 1.7 tony, więc jest lekkie w porównaniu z konkurencja.
auto jest dobrze wyciszone, pomaga też fakt, że nie wymaga wysokich obrotow.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@swat91: myślałem nad takim, ale skończyło się na C5 z hydro. Teraz brałbym 508 głównie ze względu na keyless i układ konsoli środkowej. Silnik 2.0 HDi jest jednym z najmniej awaryjnych. Na temat hybrydy się nie wypowiem, ale bez niej auto chyba też będzie jeździć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Przedmidorrr: Bierz największe suvy z poszczególnych marek, OLEWAJ CROSSOVERY, bo to jest wał nad wały - najczęściej kompakt na resorach.
Tiguan allspace, Kodiaq, Ateca z VAGa mają dobre 4x4. Audi najlepsze bo chyba torsen, ale drogie. Co tam dalej jest- Koleos może jak lubisz francuskie, jakiś DS ale mają biedne silniki.
A.. no do 100k to raczej nic takiego nie znajdziesz.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Przedmidorrr: xc70 III, tylko unikaj 3.2 r6, bo to drogie w naprawie. SUV z niego trochę udawany pod względem wyglądu, ale daje rade. Nie wiem, jak tam z trwałością 4x4, audi, betka i vw mają chyba jednak wytrzymalsze te napędy.