Wpis z mikrobloga

@wilhelm99:
Czyli kierowca nie może dostać jakiegoś zezwolenia z urzędu miasta na takie chwilowe parkowanie w niedozwolonym miejscu celem rozładunku towaru?

Może są jakieś przepisy na to. Niektórzy mają jakiś napis za szybą ale nie wiem czy to zgodnie z prawem jest na to zezwolenie czy coś.
  • Odpowiedz
@LordDarthVader: No ponadgabarytowe muszą otrzymywać zezwolenia itp na przejazd, ale no weź się przy dostawach proś o zezwolenia na ponad 1000 punktów codziennie.

Może są jakieś przepisy na to. Niektórzy mają jakiś napis za szybą ale nie wiem czy to zgodnie z prawem jest na to zezwolenie czy coś.


No są strefy dostaw gdzie tylko z takim czymś powinieneś, ale takich stref jest naprawdę mało i chyba żaden punkt w
  • Odpowiedz
Otóż to, Wilhelmie. Jak pracowałem jako kurier dla pewnej słynnej firmy kurierskiej, dostarczającej przesyłki międzynarodowe w pewnym słynnym mieście zaczynającym się na W, a kończącym na arszawa, łamanie przepisów było na porządku dziennym. I to nie dlatego, że takie było moje widzimisię, ale dlatego, że inaczej się nie dało. Co ciekawe nikomu to nie przeszkadzało. Oprócz spoleczniaków i wykopowych ekspertów rzecz jasna. Policja i Straż miejska miała w to totalnie w------e. Nie
  • Odpowiedz
no co innego gdy ktoś w prywatnych sprawach staje swoim SUVEM na chodniku, a co innego, gdy ktoś ma do dostarczenia towar. Znajmy skalę.


@wilhelm99: absolutnie nie ma różnicy dla zniszczonego chodnika czy zieleni czy robi to prywatny suv czy firmowy dostawczak. Zwłaszcza jezeli dostawczak jezdzi po tym chodniku 6 razy w tygodniu...
  • Odpowiedz
To wylewaj pomyje na infrastrukturę miasta i właściciela piekarni/obiektu


@wilhelm99: xD czy wy czytacie w ogole co piszecie? Łamani przepisów i niszczenie mienia tłumaczycie wszystkim tylko nie własnym lenistwem i bezmyślnością.... fyi pracowałem w transporcie drogowym przez ostatnie 8 lat, uwierz mi tylko w Polsce jest taki bajzel na cywilizowanym zachodzie lewdo się zatrzymasz w niedozwolonym miejscu zaraz pojawia się policja. Tylko w tym chlewie (no i jak widać u
  • Odpowiedz
@zuraw84: Nierówne podłoże tuż pod drzwiami nie wynika z tego co piszesz (przynajmniej na moich byłych punktach) ale przeszkodami są również krawężniki, schody i długo by wymieniać.

@kozaqwawa: Lenistwo? Co za ignorancja, powiedz mi zatem jak do tego sklepu ABC wykonać dostawę w święta 100 bochenków chleba i po skrzynce dodatków i słodkiego. Jak dokonać tego nie utrudniając NIKOMU życia, czyli kierowcom też, bo nie można od tak
wilhelm99 - @zuraw84: Nierówne podłoże tuż pod drzwiami nie wynika z tego co piszesz ...

źródło: comment_16279334133Gaig6G0xG46RO8DS56BJ8.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
powiedz mi zatem jak do tego sklepu ABC wykonać dostawę w święta 100 bochenków chleba


@wilhelm99: no nie żartuj xD stajesz w bezpiecznej odległości za przejściem dla pieszych i rozładowujesz auto na wózek transportowy (wiekszość dostawców ma coś takiego bo nikomu nie chce sie nosić dziesiątek skrzynek dziennie albo szarpać się z wieżą ciągniętą po nierównym podłożu jak 20lat temu drutem..). Nie, nie wpieprzasz się na przejście dla pieszych i
  • Odpowiedz
@GoracyStek: @kozaqwawa: w godzinach dostaw to miejsce jest zatłoczone i w ogóle nie da rady tam stawać, w godzinach odbioru skrzynek i pieniędzy ta droga w ogóle nie jest po drodze, trzeba by było objeżdżać, a uwierzcie mi, pracując dziennie po 10h i będąc od 1 w nocy na nogach, takie objazdy, tylko po to by jacyś strażnicy teksasu byli zadowoleni, powodowałyby, że byłbym co najmniej godzinę dłużej
  • Odpowiedz
@wilhelm99 robisz tak, bo inni tak robią, bo mają to w dupie, że się chodnik popsuje, że stwarzasz zagrożenie dla innych. Ty nie możesz być tym jedynym sprawiedliwym, bo co koledzy powiedzą.
Jak Ci taka robota nie pasuje to idź za biurkiem posiedź, zobaczymy za parę lat.
  • Odpowiedz
W sumie to dobrze, że to rzuciłem, patrząc na to jaka nienawiść jest sączona do ludzi którzy wykonują tylko swoją pracę jest przerażające. I tak strefa dystrybucji towaru do sklepów to patologia, ale nie są temu winni kierowcy, tylko infrastruktura miast i strefy dostaw (a właściwie ich brak) danych punktów.
  • Odpowiedz