Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak odkryć co chce się robić w życiu zawodowym? Mam 21 ale nie studiuje, aktualnie pracuję jako ochroniarz więc "hehe beka bo nic nie robienie" i w sumie, to gdyby nie system zmianowy i durne godziny pracy to mógłbym tak pracować całe życie, np gdybym mógł sobie przyjść na godziny 16-24. Przychodze kompletnie bez stresu do pracy, siedzę na dupie, z 12h powiedzmy samej pracy jest może na 2h, reszta to siedzenie w telefonie albo w necie, oglądanie filmów itd itp, nie zawsze też wyrabiam cały etat bo mam zlecenie, w pracy jestem średnio 8 dni w miesiącu, wracam do domu i mam wszystko w nosie, przełączam się na tryb życia jak w liceum. Mam mase czasu na wszystkie moje zainteresowania, mam czas na znajomych i zwykłe #!$%@? się. Nie trafiłem z pasjami itd w coś na co dzisiaj jest popyt na rynku, przykładowo lubię historię ale studiowanie tego nie da mi nic poza możliwością zostania nauczycielem więc uważałbym to za stratę czasu, nie ma szans że przekuje to co lubię robić na pieniądze, no chyba że bym został streamer i grał w gry ale to wiadomo jak z tym jest xD Zmierzam do tego, że nie potrafię sobie wyobrazić przyjścia do pracy będąc szczęśliwym że robie to co lubie i sie rozwijam. Robi się to tylko po to żeby mieć pieniędze, ze szkołą było to samo, trzeba było chodzić bo tak i tyle, różnica tylko że zamiast walić po 160h w miesiącu po nocach itd to można było być ze 100h bo przecież zawsze można było wyjść sobie kiedy się chciało i nie trzeba było się niczym przejmować. Nic mi się nie chce, nie wiem czy to brak ambicji zawodowych czy coś innego, ale męczy mnie troche to że sie nie rozwijam i stoje w miejscu, nie wiem czy robie dobrze i nie bede tego w przyszłości żałował. Ehhhh....

#studia #studbaza #praca #pracbaza #przemyslenia #zycie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61019fcecbea6c000a5b6f26