Wpis z mikrobloga

@tomek0931: niestety ale mam jeszcze fabryczny wydech (tylko końcówka zmieniona) więc nie mogę robić łututut () ale na pewno zmienię i nagram
  • Odpowiedz
@zGdyniMlodyG: Subaru nie kupujesz dla wnętrza tylko dla silnika i układu napędowego, zawieszenia. Ale rozumiem cię, przesiadłem się z Audi i dziwnie się czułem bez tych wszystkich udogodnień. Ale teraz nie czuje różnicy, fotele mam kubełkowe wygodne jest klima i jest giciorex ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@rtpnX: no właśnie a ja szukałem wtedy 1 auta i oczywiście przypomniał mi się NFS xD
Gdybym wtedy miał parę tysięcy więcej to mogłem mieć 3000gt z okolic. Dziś mógłbym gonić za 3x więcej xd
  • Odpowiedz
@lorak6: jak dla mnie mocno przehypowane auto, no jedynkę szanuje jeszcze za design ale są różne gusta hehe. Ja zawsze wolałem fordy rs a marzenie to alfa 147gta ale brak odwagi i potem jak nie kasy jak się trafi na minę xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rtpnX: no i to jest auto do chwalenia się a nie jakieś pospolite gówna wrzucają na które nikt uwagi nie zwróci
  • Odpowiedz
35-50k zależnie od stanu, wersji, itd itp. Ja mam europejską z automatyczną skrzynią biegów i z premium audio mcintosha. Wersje z 6Speed manuałem od sti wychodziły tylko na rynek amerykański


@murmurlrl: jak to jest z Subaru, czy nawet te z salonu bez kucia i innych przeróbek są często w serwisach, czy to po prostu miejska legenda?
  • Odpowiedz
@SzitpostForReal: +1, podłączam się do pytania. Jak to jest z tymi motorami kręcącymi 265 kucy z 2.5 z turbo? Co było remontowane? Sprzęgło wytrzymuje ostrzejszą zabawę czy od razu kewlar?
  • Odpowiedz