Wpis z mikrobloga

Po prawie 5 dniowej przerwie (dzień treningowy wypadał na obronie, potem świętowanie, umieranie etc.), może dłuższa przerwa akurat dobrze zrobiła bo kolano przestało być już odczuwalne. Dziś przyszły nowe buty do biegania NIKE React Miller Premium, więc postanowiłem pójść pobiegać. Kolano wróciło do swojego poziomu bólu, opuchnięte lekko pod prawym kolanem, do domu przeszedłem zimna kąpiel, maść przeciwbólowa zimny okład i jakoś to leci. Zaczynam się zastanawiać czy ten ból to cos normalnego, biegam już ponad 2 tygodnie i dalej to samo, a może nawet i gorzej. Mimo że lewe kolano już się można powiedzieć ustabilizowało nie odczuwam bólu ani nic. Ktoś miał podobne przypadłości z kolanem i może cos doradzić?
#bialybiega #bieganie
źródło: comment_16262851058H7rlmycbz5SjoJJhT0W3P.jpg
  • 8
@bi4ly_: nie znam się na kolanach, ale mój ziomek biegacz miał bardzo długo problemy z kolanami, bujał się po lekarzach i fizjoterapeutach, nic nie pomagało i finalnie okazało się że miał boreliozę. Także może warto siebie zrobić test na wszelki wypadek.
@bi4ly_: jak u ciebie było z WFem i ogólnie z poziomem aktywności fizycznej zanim zacząłeś biegać? Bo po kilkuletnim zasiedzeniu jest sporo do zrobienia. Jeśli nie chcesz na początek ponosić dodatkowych kosztów na badanie fizjoterapeuty czy ortopedy to musisz posiłkować się poradnikami. Trzeba np. pomyśleć nad siłownią i wzmocnieniem kluczowych dla biegania mięśni.

Zaczynam się zastanawiać czy ten ból to cos normalnego

Na pewno nie.
@majk_emigrant: Z WF-em było w porządku, nie ćwiczyłem tylko w przypadkach choroby zazwyczaj. Ale to na technikum się skończyło czyli już jakieś ponad 3 lata jestem totalnie bez ruchu. Poradniki z jakiego zakresu? A musze iść na siłownie czy można jakoś ogarnąć w domu?