Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 27
Info od gościa od przecieku kwietniowego z dlc w epic games

https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/ojb8c7/bad_news_about_upcoming_content/?utm_medium=android_app&utm_source=share

tl;dr:

- zdjęli placeholdery kwietniowych dlc
- prawdopodobnie zmienili rodzaj dlc - porzucili małe kosmetyczne na rzecz wiekszych
- szykują nowego, masywnego pacza 38gb
- trzeba będzie updejtnac grę żeby dlc działały
- nowy updejt rozwali całkowicie dostępne obecnie mody

#cyberpunk2077 #gruparatowaniatagu
  • 19
  • Odpowiedz
@pablo397: Jeśli jest tak jak mówi, i muszą przemodelować cały system wczytywania dodatków (co jest dziwne, bo to działało w Wiedźminie) to mogą coś namieszać, ale koniec końców wyjdzie to scenie modderskiej na dobre, bo w końcu będzie można np. dodawać nowe przedmioty zamiast podmieniania. Czyli hype, chyba?
  • Odpowiedz
@deletenomads: zastanawiam się czy nie chcą wprowadzić jakiegoś systemu zarządzania treściami na wzór takiego co ma bethesda. Masz same plusy:

- łatwe dodawanie DLC
- łatwe zarządzanie modami
- możliwość wrzucania płatnych kosmetycznych pierdół.

Na bank do standalone multiplayer coś takiego musieliby stworzyć.

Redzi nie są idiotami, zwłaszcza ci milionerzy w zarządzie. Widzą, że mody to nośny temat, media i youtuberzy o nich gadają, a gracze uwielbiają mody typu erotyczne szorty
  • Odpowiedz
@pablo397: w zasadzie na konsolach patche mają po kilkadziesiąt giga bo downy przepisują kod na nowo bezpośrednio na konsole zamiast portować po łebkach. To był główny problem czemu na starych konsolach gra chodziła wybitnie słabo mimo dużo niższej rozdzielczości. Na PC patche są dużo mniejsze bo poprawiają tylko wycinki kodu które się bugowały. Takie moje zdanie. Ktoś kiedyś dla beki tu napisał, że najnowszy patch to równie dobrze mogą być pliki
  • Odpowiedz
Ktoś kiedyś dla beki tu napisał, że najnowszy patch to równie dobrze mogą być pliki audio w których były jakieś błędy.


@matias4one: sam to pisałem synu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@pablo397 Aby łatwo dodawać treści musieliby mocniejszej zmodyfikować silnik. Ich silnik nie jest przyjazny modyfikacjom, czy dodawaniu treści. Do wiedzmina 2 były narzędzia moderskie. Do w3 już nie było no eksperyment okazał się niepowodzeniem. Red engine fajny ale to nie jest modowalny silnik. Każda zmiana w grze czy patch to jest jak prawie operacja na otwartym sercu. Z resztą w aspekcie modułowość do silnika Bethesdy to chyba nikt nie ma podjazdu. Czekam
  • Odpowiedz
@deletenomads: no właśnie dobrze że to przepisują, szkoda tylko że nie robili tego jednocześnie na wszystkich platformach dzięki czemu port na premierę nie byłby taki skopany a ten tag byłby wtedy dwa razy nudniejszy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz