Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jest tu jakiś mirek w okolicach albo po 30-stce, który nagle ogarnął, że pasuje jeszcze pokorzystać z życia ( ͡° ͜ʖ ͡°)? Ja nie wiem, przebimbałem okres szkolny, studia.. potem dorosłość i praca gdzie tak na prawdę to były najlepsze moje lata, chociaż dopiero później miałem możliwości finansowe i większą niezależność (najlepsza opcja to mieć bogatych starych za młodu). Teraz mnie wzięło, że pasuje nadrobić te stracone lata ale nie wiem czy to nie za późno i nie chce się "wygłupiać". Nie mam żadnych zobowiązań (brak partnerki, dzieci) i nie jestem już biednym studentem więc mogę sobie pozwalać na różne rzeczy, na które wcześniej nie mogłem. Pytanie tylko co robić? Jako młody wszystko przychodzi (lub nie) naturalne - znajomi cię wyciągną, ktoś z okolicy coś robi, po prostu okazje same się znajdują. Fajnie by było zacząć korzystać z życia ale przy tym nie zatracić się -> potrzebuje rozwijać się/kariera/może jakaś edukacja jeszcze żeby mieć więcej kasy po to żeby właśnie korzystać z życia (wiecie ocb). Niedługo lecę do Hiszpanii i czuje się jak dziecko, które pierwszy raz gdzieś jedzie (moje pierwsze dorosłe i zarazem samotne wakacje). Planuje zwiedzać miasto, imprezować z lokalnymi, zagadywać hiszpanki ( ͡° ͜ʖ ͡°) - o dziwo dopiero "na starość" wzięło mnie na śmiałość i obycie a jako nastolatek nie wiem czemu byłem bardzo zamknięty w sobie i nieśmiały (najchętniej to bym grał na kompie 24h). Jakieś plany co można robić, co można realizować gdy ma się prawie 30 na karku? Już nie mówię tylko pod kątem podróżowania lub szalonych rzeczy ale ogólnie (ale szalone też :D)?

#podrozowanie #zalesie #gorzkiezale #przemyslenia #przegryw #tfwnogf #podrywajzwykopem #wakacje #doroslosc #kryzyswiekusredniego

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60e307fcc52352000b0bf5e3