Wpis z mikrobloga

Grając w CP też macie wrażenie takiej lekko drewnianej mechaniki wszystkiego? Chodzi mi o to, że grając np. w różne części GTA na przestrzeni lat, miałem wrażenie, że mogę swobodnie poruszać się postacią i dokonywać interakcji z otoczeniem (czymkolwiek by to nie było, np. destrukcją przedmiotów lub ludzi). Też poruszanie się pojazdami w GTA można całkiem fajnie wymasterować i czuć, że sterowana postać i ty to jedność, jeśli chodzi o kwestię zręczności. W Cyberpunku ciągle coś mi przeszkadza, mam wrażenie nieprzewidywalności, a jazda samochodem to ciągłe wypadki i zero frajdy.
#cyberpunk2077
  • 12
@ianvnd: jazda autem w gta5, ktore jest przyklejone magnesem do ulicy to dopiero drewno. Taki glupi cymbergaj, gdzie paru slowian zrobilo na kolanie od nowa system jazdy autem bije to co potezny rockstar od 20 lat robi w swoich grach.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ianvnd: tak, wiele osób narzeka na to że w gta czy rdr postać jest za ciężka jakby się poruszało statkiem ale w cyberpunku miałem czasami wrażenie jakby moja postać poruszała się jak jakaś kamera w trybie foto w innych grach.
@pablo397: Może model jazdy w GTA5 mi się aż tak nie podoba, ale lubiłem ten z GTA IV. IMO czwórka gniecie to co mamy do dyspozycji z Cyberpunku. Od razu mówie, we wszystkie te gry gram/grałem na klawie + myszy. W CP szybkimi autami sportowymi kręcisz bączki jak ruszasz. Często doświadczam efektu takiego, że ruszając mam wolną drogę, więc daję gaz, ale działa on z jakimś lagiem, chwilę później coś zajeżdża
@ianvnd: Samo poruszanie się postacią w cp jest dość przyjemne zwłaszcza jak masz double jumpa i jakieś skille na szybszy bieg, jednak reszta jest raczej drewniana. Bardzo widoczne są przejścia między skryptami, jak w takim RDR 2 te przejścia były niewidoczne tutaj w cp bardzo to widać a w szczególności jak jedziesz autem jako pasażer ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Pendzlovsky: Oj, momenty gdy jesteś pasażerem są cholernie złe... prawa fizyki świata wtedy są mocno naginane, wóz jedzie jak po bardzo gładkiej linii, ruchy kierownicą NPC-a totalnie niewspółmierne do tego co się dzieje z autem. Bóóól. Swoją drogą ciekawe czy oni programują to tak, że najpierw sami jadą i zapisują to, czy po prostu jakoś prowadzą sztuczną ścieżkę pojazdem, bo wygląda na to drugie, co jest dziwne.