Wpis z mikrobloga

@negroni: Według mnie to mocno poprawiało linię 911, niemniej to nadal były lata 80, wtedy przy tak krótkim samochodzie (pamiętaj, że to grupa b) nie dało się więcej zrobić. F40 też jest trochę pokraczne. F50 wygląda tutaj lepiej.

To czego byśmy chcieli jako 911 z dużym tyłem to były już samochody klasy gt1. Od Porsche miałeś 911 gt1, a Ferrari klepało model Enzo, który w tej klasie zadebiutował, ale jako Maseratti
p.....o - @negroni: Według mnie to mocno poprawiało linię 911, niemniej to nadal były...

źródło: comment_1625057050vNjrqRHZwrPSD3bFpu47yw.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@negroni: No nie wiem :) Takie Ferrari F40 czy Porsche 959 to już klasyki, których wartość może tylko rosnąć. Jako inwestycja długoterminowa mogą dać lepszy zwrot.
  • Odpowiedz
911 gt1 wyszedł w bardzo ograniczonej liczbie


@push3k-pro: bo pewnie klepali go tylko tyle by spełnić wymogi startu w le mans gt1. Na zdjęciu jest chyba model z 96 a potem miał jeszcze lifta który wyostrzał jego przód
  • Odpowiedz
@Ark00: Doczytałem trochę i z tego co zrozumiałem, to były:
- 2 egzemplarze, właściwie to prototypowe, które powstały na wersji z 1996 roku. Ten model był oparty jeszcze na serii 993. Powstały, bo powstały, a oni użyli ich przy okazji do homologacji jakiej potrzebowali. Tyle tylko wiem, że nie jeżdżą.
- 20 egzemplarzy, już normalnie wyprodukowanych na bazie modelu z 1997 roku, tu już była technologia serii 996. Te modele możesz
  • Odpowiedz
@push3k-pro: a widzisz, ciekawe info, nigdy się nie zagłębiałem w historię Porsche 911 GT1, kojarzyłem, że startowały w lm, zwłaszcza w 98 roku, gdzie Porsche miały pierwsze 2 miejsca, więc gdzieś w głowie miałem że mogły powstać głównie po to by móc wystartować w wyścigu.
A dzięki przepisowi że w klasie GT1 do 98 roku musiał powstać chyba conajmniej jeden drogowy egzemplarz auta które miało startować w tamtej klasie powstało kilka
  • Odpowiedz
@Ark00: 911 GT1 startowały w Le Mans 3 razy. Za pierwszym razem były stosunkowo blisko zwycięstwa, gdzie dwie załogi zajęły drugie i trzecie miejsce, wyprzedzając m.in. McLarena F1. Wtedy wygrał TWR Porsche z przewagą jednego okrążenia. W 1997 roku były trochę dalej, wtedy też wygrał TWR Porsche, a w 1998 obie załogi dojechały na dwóch pierwszych miejscach.
  • Odpowiedz