Wpis z mikrobloga

W 23 Kraków

Zgłoszenie 47484181d8492d26 z dnia 2021-06-28 18:08:36

Imię: W
Wiek: 23
Miejscowość: Kraków

Kim jestem?
Zastanawiałem się kilka razy czy warto tutaj dodawać ogłoszenie, ale co mi tam :)
Jestem pracującym studentem, który już bardziej poświęca czas pracy niż studiowaniu. Zawodowo zajmuje się designem stron internetowych - lubię jak coś dobrze wygląda (podobno mam zmysł estetyczny). Bliżej mi do introwertyka, niż ekstrawertyka, ale zmienia się to wraz z etapem znajomości. Już nie raz słyszałem, że zyskuje wiele po bliższym poznaniu, więc może coś w tym jest ;)
Niby sprawiam wrażenie osoby poważnej ale tylko z pozoru, tylko jak ktoś mnie nie zna odnosi takie wrażenie. Jestem gadatliwy, lubię śmiać się, opowiadać o swoim życiu, doświadczeniach, planach. Ooo tak, lubię planować. Nie mówię tutaj o piątkowym wyjściu na miasto, bo spontany są fajne, ale lubię planować życie. Jeśli ma mnie coś zaskoczyć tylko z powodu, że coś zaniedbałem, to wolę tego uniknąć.
Dbam o porządek wokół siebie, fajnie jak wszystko ma swoje miejsce - nie jestem pedantyczny, ale to pewnie skutek mojego zawodu, albo cecha charakteru, która pomaga mi w zawodzie - trudno określić :D
Może warto wziąć też pod uwagę, że jestem mieszańcem domatora z włóczykijem. Fajnie jest wyskoczyć na miasto czy jakąś wycieczkę, ale nie mam też nic przeciwko spędzenia całego dnia w domu.
Co więcej, trudno mnie zdenerwować, jestem raczej spokojny i mam pohamowane nerwy. Prędzej coś przemyśle niż od razu powiem. Ale przyznam, niejednemu i niejednej się to udało.
Niestety przez pandemie moje życie towarzyskie trochę podupadło, więc każda okazja na poznanie kogoś nowego jest dobra :)

Wygląd