Wpis z mikrobloga

@Shirako: Bo to pewnie EGR z tych wrednych do zaślepienia, bo teraz raz że te zwory potrafią mieć czujnik położenia tłoczka (więc musi mechanicznie pracować) to jeszcze ECU sprawdza czy przy jego otwieraniu spada przepływ powietrza przez przepływomierz. Więc bez modyfikacji programu w ecu nie idzie tego wyrzucić.
@biskup2k no chyba jest. Przypomniałeś mi o tym. Jeszcze raz zadzwonię to tuningu i zapytam. Ale czekaj, wystarczy w module PTC czy tam innym wyłączyć i będzie ok, bez fizycznego zaślepienia m
@Berkel_88: Jak niesprawny to dobrze by było zaślepić albo unieruchomić w pozycji zamkniętej aby nic nie puszczał. Bo jakby był sprawny to by się nie otwierał po softwarowym wyłączeniu,
@biskup2k no jest sprawny tylko coś szwankuje raz na 1.5 miesiąca wywala jedynie check engine i czasami przytym silnik zamuli na sekundę, a tak to jeździ normlanie, w sumie to nie wiem, bo odkąd mam, to taki problem z EGR się pojawiał. Nic oddam do mechanika, niech rozbierze bo od nie dawna pojawił się nowy błąd P2008 Otwarty obwód IMRC 1 rząd cylindrow. Ktoś napisal ze to P2008 to zawód sterowania klapkami