Wpis z mikrobloga

Kilka dni temu kupiłem w Morele pamięć Crucial Ballistix, DDR4, 16 GB, 3600MHz, CL16 (BL2K8G36C16U4B)

Po wyjęciu z pudełka transportowego zwróciłem uwagę na odklejoną naklejkę/plombę, zabezpieczającą kartonowe pudełko producenta.

Blister zgrzewany w dwóch punktach także rozerwany, a po przejrzeniu przez lupę jubilerską padów kontaktowych okazuje się, że obie kości były wkładane w gniazda.

Powoli zbieram graty do budowy wydajniejszego peceta i obecnie jadę na DDR3, więc o testy ciężko.

Ale to nie zmienia faktu, że zapłaciłem za nowe pamięci, a nie po zwrocie.

Składać reklamację w Morele i liczyć na kolejny zestaw już fabrycznie zapakowany?

Z pewnością ktoś z #pcmasterrace miał podobny problem z Morele, było wałkowane wiele razy, ale nie pamiętam tamtych spraw i w związku z tym pytam teraz.

Jak obecnie Morele załatwia takie reklamacje?

Real foto z komentarzach. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
StaryWedrowiec - Kilka dni temu kupiłem w Morele pamięć Crucial Ballistix, DDR4, 16 G...

źródło: comment_1624575992ZwCCyW8vrzUTCPrjryRjnG.jpg

Pobierz
  • 12
@StaryWedrowiec: reklamację? Jeśli zakupiłeś nowy sprzęt, a sklep dostarczył Ci używany, to na pewno trza takie coś rozdmuchać, bo nie ma tak, że duży może więcej. Nie, nie. Dużo łatwiej trafić dużego. Rzecznik praw konsumenta. Inspekcja handlowa także zajmuje się tego typu przypadkami. Oczywiście sam sklep będzie chciał to załatwić polubownie, jednak trza pamiętać, że to nie jest zwalczanie przyczyn, a skutków.
Nagrałeś unboxing? Bo jak chcesz udowodnić, że tak było po wyjęciu z paczki?


@dolOfWK6KN: Nie, nie nagrałem, ale sklep nie może zakładać, że kombinuję, bo niby po co mam kręcić aferę, kiedy mógłbym odesłać ponosząc koszt wysyłki.

Tu chodzi o to, że ja nie rezygnuję, bo mi się odwidziało, tylko chcę mieć pamięci nowe, za które zapłaciłem.

jak masz jeszcze możliwość to zwrot 14 dni i szukaj w innym sklepie


@
StaryWedrowiec - > Nagrałeś unboxing? Bo jak chcesz udowodnić, że tak było po wyjęciu...

źródło: comment_1624577176MgvEaLJU0BBGRvyl50oJ8I.jpg

Pobierz
@StaryWedrowiec: z pamięciami jest taki problem, że ludziom nie chcą działać na fabrycznym profilu XMP i odsyłają ¯\_(ツ)_/¯ Według mnie szkoda czasu na ten temat i jesteś trochę w doopie jak zbierasz części po kolei, bo może się okazać, że pamięci nie będą do końca kompatybilne i będziesz się musiał bawić nastawami. Proponuję odesłać i zakupić jakieś nowe jak będziesz miał w zasadzie gotowy zestaw. No i nie pisz że szkoda
Cześć @StaryWedrowiec. Zgłoś proszę zwrot lub wymianę ekspresową towaru dodając zdjęcia i szczegółowo opisując sytuację.
Towary otwarte/ noszące ślady używania przekazywane są na Outlet lub wymieniane są przez dystrybutora/producenta. Takie sytuacje jak Twoja zdarzają się niezwykle rzadko jednak możesz mieć pewność, że zawsze podchodzimy do nich priorytetowo weryfikując zarówno czy nie doszło do błędu/nieporozumienia zarówno po naszej stronie czy też po stronie dostawcy. W takich sytuacjach natychmiast wymieniamy towar na inny
@StaryWedrowiec: takie jest modus operandi cweli moreli i innych sklepow internetowych, jeden to oleje, drugi słusznie będzie zdziwiony i będzie kręcił zwroty a ten zwrot trafi do kolejnego zawodnika i wracamy to początku ( ͡° ͜ʖ ͡°)