Aktywne Wpisy
WielkiNos +233
julka poszła do klubu bez chłopaka i uchlała się do nieprzytomności. Tańczyła z różnymi randomami. Z jednym z nich (obcokrajowiec) wspólnie pili shoty po czym znaleźli się oboje w domu siostry. Urwał jej się film, a obcokrajowiec to niecnie wykorzystał.
W komentarzach wymiana zdań na ten temat. Pełne rozsądku i rigczu wypowiedzi Agnieszki kontra wysrywy oburzonej bezmyślnej juleczki (Marta S.).
#gwalt #logikarozowychpaskow #p0lka #pieklokobiet #truestory
W komentarzach wymiana zdań na ten temat. Pełne rozsądku i rigczu wypowiedzi Agnieszki kontra wysrywy oburzonej bezmyślnej juleczki (Marta S.).
#gwalt #logikarozowychpaskow #p0lka #pieklokobiet #truestory
xarcy +46
Po wyjęciu z pudełka transportowego zwróciłem uwagę na odklejoną naklejkę/plombę, zabezpieczającą kartonowe pudełko producenta.
Blister zgrzewany w dwóch punktach także rozerwany, a po przejrzeniu przez lupę jubilerską padów kontaktowych okazuje się, że obie kości były wkładane w gniazda.
Powoli zbieram graty do budowy wydajniejszego peceta i obecnie jadę na DDR3, więc o testy ciężko.
Ale to nie zmienia faktu, że zapłaciłem za nowe pamięci, a nie po zwrocie.
Składać reklamację w Morele i liczyć na kolejny zestaw już fabrycznie zapakowany?
Z pewnością ktoś z #pcmasterrace miał podobny problem z Morele, było wałkowane wiele razy, ale nie pamiętam tamtych spraw i w związku z tym pytam teraz.
Jak obecnie Morele załatwia takie reklamacje?
Real foto z komentarzach. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@dolOfWK6KN: Nie, nie nagrałem, ale sklep nie może zakładać, że kombinuję, bo niby po co mam kręcić aferę, kiedy mógłbym odesłać ponosząc koszt wysyłki.
Tu chodzi o to, że ja nie rezygnuję, bo mi się odwidziało, tylko chcę mieć pamięci nowe, za które zapłaciłem.
@
Towary otwarte/ noszące ślady używania przekazywane są na Outlet lub wymieniane są przez dystrybutora/producenta. Takie sytuacje jak Twoja zdarzają się niezwykle rzadko jednak możesz mieć pewność, że zawsze podchodzimy do nich priorytetowo weryfikując zarówno czy nie doszło do błędu/nieporozumienia zarówno po naszej stronie czy też po stronie dostawcy. W takich sytuacjach natychmiast wymieniamy towar na inny
Komentarz usunięty przez autora