Wpis z mikrobloga

Cymbergaj 2077 ukończony. Do napisania mam w sumie tylko tyle, że są na tym świecie trzy typy gier komputerowych - takie które nudzą się w połowie, takie które kończysz bo skoro zacząłeś to wypada...

...ale zdarzają się też takie że siedzisz sobie wygodnie r-------y na kanapie, z padem w łapie, na ekranie przewijają się napisy końcowe - a ty masz to ulotne, trudne do opisania wrażenie, że uczestniczyłeś w czymś niezwykłym.

Bardzo przyjemnie jest mi zaraportować, że Cymbergaj to przedstawiciel tej trzeciej grupy. Naprawdę nie chce mi się tutaj teraz po raz enty rozprawiać jak niemożebnie Cedepy nakręciły hajp na ten tytuł, jak wielką czkawką się im to odbiło, jak strasznie zabugowanym ścierwem Cyberpunk był po premierze, ba, w jakiejś części nadal jest - to są c---a warte technikalia.

Gra, jako gra, jest świetna. Nie znam się za specjalnie na uniwersum Cyberpunka, nie jestem w stanie powiedzieć czy dzieło Cedepów jest jego wiernym odzwierciedleniem - wiem natomiast, że jeśli lubicie "brudne" sci-fi, wyraziste postacie, sporą dawkę humoru, dłuuuuuugie dialogi i, all in all, ciekawą, nietuzinkową fabułę poprowadzoną w ciekawym i nietuzinkowym świecie...

...cóż, c--j w dupę hejterom, Cyberpunk 2077 to gra na poziomie Wieśka 3. Tak, napisałem to. Tak, wam też c--j w dupę.

Jeśli macie sprzęt który uciągnie tego potwora, jeśli jesteście w stanie przymknąć oko na techniczne niedostatki - pozycja obowiązkowa. Krążą ploty że już za niedługo mają zacząć pokazywać się DLC, grę już teraz można dostać na promocjach - więc jeżeli nie mieliście jeszcze okazji, to polecam. Jeżeli mieliście, tuż po premierze, i odrzuciły was problemy techniczne - polecam tym bardziej.

Dla ciekawskich - przejście gry niemal na full, ukończone wszystkie misje fabuły głównej, "duże" misje poboczne i kontrakty, do tego jakaś tam część "niebieskich" zleceń, mniej więcej połowa zakupionych aut i totalne w------e na misje "bokserskie" = 80 godzin.