Wpis z mikrobloga

@BlackiLacki: obecnie z premiumów to volvo s90 lub v90, dobrze wygląda i mało tam jeszcze pozerstwa. Z ww trójki to e-klasę, ale taką na wypasie bo w podstawowej to juz bardziej segment D niż E.
@Atreyu: tak serio to na zachodzie już od paru lat nie ma manuala, ale podobno u nas 520d sprzedają z manualem jako opcja, reszta silników już tylko z automatem na szczęście.
Tylko pytanie kto kupuje limuzynę do wygodnej jazdy w manualu. Nie mówię tu o tych starych automatach, gdzie zanim zajarzylo zmianę biegu to się można było wyspać, tylko o nowych 8-9 biegowych skrzyniach do komfortowego przejechania z A do B. Co innego jak się chcemy bawić w Szybkich i Wściekłych, wtedy raczej nie kupuje się czegoś takiego tylko Impreze czy r34
@BlackiLacki: Szczerze sam ostatnio przeglądałem z ciekawości na mobile.de jak klarują się ceny, bo nie ukrywam sam będę stał przed takim dylematem za 2-3 lata. 3 letnia A6 z silnikiem ok. 300 kuca i średnim wyposażeniem to ok. 40-45k E, za to BMW 5 i Mercedes E klass w takim samym wariancie czyli też jakiś 3l ok. 300 kuca i średnie wyposażenie ok 33-40k E. Wychodzi na to, że Audi obecnie
@BlackiLacki: bmka. Mercedesa to bym nie kupił żadnego po tym co widziałem w internecie jakie problemy mają te auto a producent nic z tym nie robi. O A6 też słyszałem problemy nawet na wykopie była wadliwa sztuka i serwis nic z tym nie robił
@BlackiLacki: BMW lub Mercedes. Napęd na tył (nawet przy 4x4 przód jest dołączany) to ogromna przyjemność jazdy i wcale nie chodzi o latanie bokiem. Po prostu mała nadsterowność jest lepsza od podsterowności :)

Poza tym nowe modele Audi mają problem z prędkością reakcji skrzyni biegów oraz ogólnie z zamulaniem. Trzeba komputerowo je modyfikować żeby jeździły dobrze.