Wpis z mikrobloga

Mirki,

dwa pytania:
1. Podoba mi się piekarnik Electrolux SteamCrisp z serii 700. Tylko widzę pierdylion różnych kodów/ustawień itd. Czy jest gdzieś spis wszystkich wersji i tego czym one się różnią abym się nie naciął? Zależy mi głównie na 30-300, wspomaganiu parowym i termosondzie. @vegeciak @Drmscape2 wiem że jesteście w temacie, więc oznaczam.
2. Płyt indukcyjnych jest też od cholery, nie znam się na tym i nie wiem które dobre, które nie, jakie funkcje spoko a jakie to tylko szpan (żeby był). Mirki polecą jakąś pomiędzy 1000 a 2000? xD

#electrolux #agd #mieszkanie #remont #plytaindukcyjna #piekarnik #kuchnie
  • 16
Czy jest gdzieś spis wszystkich wersji i tego czym one się różnią abym się nie naciął?


@AtalantaChiny: Niestety nie ma. Trzeba wejść na stronę Electroluxa, wybrać serię, zaznaczyć pyrolizę, otworzyć w nowych kartach wszystkie wyświetlone piekarniki i samemu dokładnie porównywać. Nie wiem jak teraz, ale jeszcze dwa lata temu sytuacji nie poprawiał fakt, że na oficjalnej stronie zdarzały się drobne błędy. Ja przed zakupem specjalnie jechałem do sklepu stacjonarnego żeby upewnić
@AtalantaChiny: W poprzednim wpisie zabrakło oczywiście słowa "na przykład" przed zwrotem "5 albo 7". Chodzi o to, żebyś mógł szybko i wygodnie zmienić moc z minimalnej na średnią lub maksymalną i odwrotnie bez konieczności przeklikiwania się o jeden plusikami i minusikami.

Również polecam kanał "Piekarniki parowe" na YT (polecałem go w innym wątku, tutaj zapomniałem). Chyba jako jedyni w Internecie w miarę rzetelnie testują sprzęt AGD, bo te wszystkie Pani gadżet,