Aktywne Wpisy
d4wid +107
Powiedzcie mi, jak to trzeba być takim ignorantem, żeby wstawić post, że jego kot ma pękniętą miednicę, bo sobie go wypuszcza na dwór i nie widzieć korelacji, że kot=podwórko=śmierć?
Nie wiem, czy to kwestia wychowania czy po prostu posiadania wybujałego ego, że on wie lepiej.
Sama nazwa Kot Domowy już dużo mówi. Kot niszczy ekosystem. Te ptaszki co ćwierkają, inne mniejsze zwierzęta giną, bo ktoś wypuszcza drapieżnika.
Ja na przykład jak się
Nie wiem, czy to kwestia wychowania czy po prostu posiadania wybujałego ego, że on wie lepiej.
Sama nazwa Kot Domowy już dużo mówi. Kot niszczy ekosystem. Te ptaszki co ćwierkają, inne mniejsze zwierzęta giną, bo ktoś wypuszcza drapieżnika.
Ja na przykład jak się
arkan997 +164
Ogolnie to labeling i zmiany w np. liscie skladnikow zauwaza kolo 10 % konsumentow. Dla mniej niz polowy ma to wplyw na decyzje o zakupie.
@Yxonumei: Tylko, że to nie jest już Twój wybór. No i to dotyczy wszystkiego, nie tylko słodyczy.
@Catmmando: A jak mają zagrywać?
Cyk, baton Mars zamiast 167 gram waży 250g, ale cena z 2 zł skacze na 3,5 zł.
Reakcja ludzi? OLABOGA JAK DROGO EBANA FIRMA WYKORZYSTUJE LUDZI
Cyk, konkurencja zamiast podwyższać cenę, zmniejsza gramaturę batona na którą 3/4 polaków ma pewnie #!$%@?
Reakcja ludzi: No, baton ciągle ten sam, cena ta sama, nie to co ten #!$%@? mars
@Catmmando: Firmy mają zarabiać. Zasadniczo rozumiem Twoje zdanie, ale Mars podniesie cenę, a konkurencja zmniejszy wagę i mars swojego produktu nie sprzeda. Tak to działa, to firmy się dostosowują do klienta i jego możliwości umysłowych. Dlatego sklepy robią ceny z końcówką .99, dlatego umieszcza się produkt w odpowiednim miejscu, rozpyla zapachy, dobiera oświetlenie itp itd. Ludzie idą jak nieprzytomni w odpowiednim kierunku. Oczywiście gdyby wszyscy postępowali
Ciekawe, k...a, dlaczego!
@Catmmando: kto będzie pamiętał ile ważył batonik przed rokiem, skoro różnica jest prawie nie wyczuwalna?