Wpis z mikrobloga

Siema, na wstępie chciałbym zaznaczyć - nie znam się w ogóle na rowerach, ostatni raz na rowerze jeżdziłem jak mialem 16 lat, na jakimś góralu.
Zdecydowalem się na pół ironmana 30 października, w Turcji biegam dość dobrze, plywanie dopracowuje, no a na rowerze.. napisalem wyżej.
Sam mieszkam na Islandii, a z racji tego że lecę do Polski w lipcu, i wracam na początku sierpnia - stwierdziłem że kupię sobie tam rower, bo taniej. Zostaną mi 3 miesiące na trening.
Jaki rower polecacie kupić? Tak maksymalnie do 6 tysięcy powiedzmy. Totalnie się nie znam, nie wiem na co patrzeć. Myślałem o Triban RC520, z decathlonu jako że bardzo lubię ten sklep - łatwe zwroty/gwarancje.

Jakieś porady, jak trenować, ewentualnie jakie akcesoria czy cokolwiek co wam przyjdzie do głowy również się przyda.

#rower #rowery #ironman703 #ironman #triathlon
  • 39
  • Odpowiedz
Na Islandie wracam z Hiszpanii, takze najlepiej byloby mi tam kupic rower co by niepotrzebnie tyle nie latac, ale jakby bylo cos specjalnego w Polsce to nie ma problemu
  • Odpowiedz
@maximus481: Na upartego to każdym oblecisz triathlon. Według mnie RC520 będzie rozsądnym wyborem.
Będziesz miał kasę na peryferia :D

Ale musisz wiedzieć, że z dostępnością rowerów jest gorzej niż źle. Jak coś się pojawi na sklepie, to znika w moment :D
Reszta producentów ma ten sam problem. Nowe modele endurace canyona poszły w parę godzin.
  • Odpowiedz
  • 0
@turfa8 nie no, wiem że nie hejtujesz (tam zabrakło przecinka :P) to raczej było takie "nie hejtuj, ale mój poziom wiedzy na ten temat jest tak mierny ze ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie" :)
  • Odpowiedz
@maximus481: A pewien jesteś, że jest dostępny w Hiszpanii? Bo problem jest taki, że ich się nie da ot tak zamówić.
Ba. @mapache zamówił i powinien już parę dni jeździć, a roweru brak ¯\_(ツ)_/¯


Pewnie, jak masz okazję to się przejedź. Zobaczysz jak wygląda jazda szosą. Ale jak już statrujesz w tri, to aktualnie innego roweru tam nie widzę niż szosy endurance.