Czy kupować Bentleya Absolute w ciemno czy raczej zawsze się lepiej przejść do jakiegoś Douglasa i skorzystać.
Widzę mega pozytywne opinie, więc w sumie bym zaryzykował, ale jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o perfumy - jedyne moje doświadczenie to kupno Hermès Terre d’Hermès rok temu i nie żałuję ( ͡°͜ʖ͡°) ale może pora dać #!$%@? miodu i kupić coś innego.
@MightandMagic: nie znajdziesz tego w daglasach i superfarmach. To zapach alfa kadzidla papirusa i trocin. Dla mnie bomba a znajoma rzygala po jednym psiku
@MightandMagic: Z tego co czytam to bentley absolute to podobny zapach co bentley for men intense od któego zacząłem swoją przygode z perfumami i był to blind buy i jestem bardzo zadowolony. Jeśli chodzi o kupowanie w ciemno to kto nie ryzykuje ten szampana nie pije. Odradzałbym natomiast kupowanie w ciemno droższych zapachów.
@MightandMagic: przetestowałem w curve perfum zarówno mainstreamowych jak i niszy i benek absolutny jest dla mnie jednym z ulubionych. Też jednak moja kobita za nim nie przepada ( ͡°ʖ̯͡°). Jak przypasowal Ci terre de hermes, który nie jest jakimś mainstreamowym przyjemniaczkiem, to bentley mógłby też wstrzelić się w gust. Za niewiele ponad stówkę no to mordo, komu nie żal
@MightandMagic mam dekant 10 ml minus 10 psikow. Jakbyś chciał to mogę ci pchnąć OLXem. Po cenie po jakiej kupiłem na perfuforum. Mi mocno nie odpowiada. Bardzo trwały. Musiałem wyprać poszewkę na poduszkę.
Jak macie lekarzowi przynieść próbkę kału do badania laboratoryjnego to w czym się taką próbkę przynosi i ile tego gówna trzeba przynieść? I niby jak ja mam to wszystko ogarnąc, na rękę mam sobie nasrać i wsadzić to do pudełka?
Panie i Panowie, krótka piłka.
Czy kupować Bentleya Absolute w ciemno czy raczej zawsze się lepiej przejść do jakiegoś Douglasa i skorzystać.