Wpis z mikrobloga

#hilti to j----e g---o z najchujowszą obsługą jaka istnieje. Co z tego że na infolinii się dogadasz wszystko ustalone jak tydzień później wszystko jest realizowane inaczej. Znowu wykonujesz telefon na infolinie odbiera miła osoba, rozmawiacie, zaszła pomyłka itp ustalacie rozwiązanie mija k---a miesiąc i jest jeszcze k---a gorzej i tak do z-------a.

J---ć obsługę internetowego sklepu HILTI

#feels #zalesie
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@dziekuje: Dolnośląskie, ale chodzi o obsługę on-line, więc to chyba nie ma znaczenia. Tłumaczenie że nie zawsze wszystko jest dobrze zrobione bo godzinach porannych IT obsługują Hindusi to też tragedia
  • Odpowiedz
@dziekuje: Najbardziej mnie w-----a że ludzie z infolinii sami podają rozwiązanie problemu.
Dostaje instrukcje wyślij mail z tym tym i tym to dostaniecie korektę faktury na poprawny adres i usunięte będzie stare konto.

Po jakimś czasie dzwonie co z korektą i pytanie dlaczego nie mogę się zalogować na konto to mi Pani na infolini (jedyny raz kiedy ktoś z infolinii był naprawdę c-----y) oświadcza że JA nie wybieram które konto ma zostać Tylko dział IT decyduje o tym które konto zostaje i jakieś bzdury.

Po przejściach, powiedzmy że jesteśmy na prostej, nowe OWD (wypełnione online) czy jak to tam się zwie wypełnione, opiekun te klimaty. Dostaje ofertę, robię przedpłatę. Mija tydzień i się dowiaduje że konto jest zablokowane bo nie ma parafki właściciela na każdej stronie w wypełnionym
  • Odpowiedz