Wpis z mikrobloga

Dodam jeszcze, że byłem na stacji diagnostycznej żeby dać na trzepaki, ale ogólnie nic nie wyszło i diagnosta polecił zacząć od tylnej tulei wahacza przedniego bo słabo wyglądała...
@enforcer: Łożysko łatwo sprawdzić, jak masz długie łapy włączasz auto, dotykasz sprężynę i kręcisz kierownicą, jak czujesz naprężenia i przeskakuje to masz bubę. Co do stukania to przód mogą być łączniki, tutaj możesz pobujać autem, albo tuleje, tutaj też może coś usłyszysz gibając autem
przeciez napisal ze jak jedzie to tez mu cos stuka


@StaryPhilaCollinsa:
noooo, ale czytaj ze zrozumieniem a jak czegoś nie rozumiesz to wstrzymaj się z gadaniem głupot i dopytaj

@enforcer:
łożyska potrafią całkiem sporo nerwów napsuć przy 'diagnozie'
słabo, że na stacji diagnostycznej nie są ustalić skąd te stuki, spróbuj gdzie indziej
przecież w takich warunkach to można na spokojnie sprawdzić, czy słychać po lewej, prawej, u góry czy na
@PanKracy582: ogólnie to był w kanale i kręciłem kierownicą, ale tak normalnie, a niedawno na parkingu zacząłem kręcić szybko lewo prawo i wyszło że stuka, jak powoli kręciłem to nie stukało