Wpis z mikrobloga

@wykopowaswinia: Geometria trochę dziwna. Króciutki mostek, kierownica wysoko. Napęd niezbyt gravelowy (malutki blacik z przodu). Trochę bardziej jak trekking z barankiem (który ma bardzo mocną flarę, przez co w mojej ocenie, chwyt górny będzie bardzo niekomfortowy)

@damian713: Wydaje mi się, że takie przełożenia na dłuższe podróże są trochę za małe. Na asfalcie ciężko będzie o sensowne prędkości (nawet z sakwami)
  • Odpowiedz
Wydaje mi się, że takie przełożenia na dłuższe podróże są trochę za małe.


@diarrhoea: tam są 30 albo 32 zęby - realnie utrzymywanie przelotowej w okolicach 30kmh będzie trudne.
  • Odpowiedz
@siona: Jedyna zaleta to ułatwienie na trudnych podjazdach :P Według mnie, z taką zębatką z przodu to przy sensownej kadencji, będzie to 24-25km/h max (ale mogę się mylić, może ktoś skoryguje :P)

@4x80: Właśnie mam takie wrażenie, że tylko upośledzają ten rower. Tak duża flara, przy górnym chwycie jest czymś bardzo niewygodnym.
  • Odpowiedz
będzie to 24-25km/h max


@diarrhoea: trochę lepiej ale 30 to taki realny max (chyba, że to 30 to jest jak mówisz), w swoim fullu mam 32 i będę szukał 34 do jeżdżenia po moich lasorówninach.
  • Odpowiedz
@4x80: czymże jest 2,25 w dobie współczesnych 2,6 ;)

a tak poważnie miałem 2,2 w 29er i spokojnie te 30 szło ciągnąć na mocno nadymanej gumie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@siona: możliwy montaż 34/36/38. Ja.mam.w MTB 36 z przodu i 11-50 z tyłu i leci na płaskim 36km/h. Z górki 50 to max.
  • Odpowiedz