Wpis z mikrobloga

@kozackikozak: @Prychacz: @Szekterr: Ciekawią mnie przepisy w tej kwestii. Od kiedy liczymy 'pełnego spina'? Kiedy kierowca z tyłu może założyć, że ten przed nim wypada z toru? Jeżeli Max jest już Safety Carem i się obróci to wszyscy mają się zatrzymać? Lider ma obowiązek dyktować równe tempo, więc czy opuszczenie toru nie łamie tego zapisu?
  • Odpowiedz
@Szekterr: Dobra, sytuacja z Raikkonenem jest inna. Ale powinni móc go bez problemu wyprzedzić, wątpię, że robiliby jeszcze jedno kółko żeby kierowca który popełnił błąd odzyskał przewagę xD
  • Odpowiedz
@plastic11: Na pewno mogą go wyprzedzić jeśli coś o-----e, a tutaj Leclerc po prostu zwolnił. Wydaje mi się, że miał pełne prawo go wyprzedzić ale tu znowu są różnice między restartem za SC, a startem lotnym xD
  • Odpowiedz
Leclerc miał duże problemy z komunikacją radiową z zespołem


@KemezrpAkwils: To swoją drogą. Dla zabawy załóżmy, że zamiast niego był tam Vettel, który zna regulamin lepiej niż sędziowie. What would Seb do? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Odpowiedz
@plastic11: kto wie, raczej nie było warte ryzykowania ze strony Charlesa. I tak by go Max wyprzedził, a ryzykował Leclerc jakaś karę bo nie wiadomo co sędziowie sobie wymyślą. Zresztą kierowcy słabo znają przepisy co już nieraz było pokazane.
  • Odpowiedz
nie było warte ryzykowania ze strony Charlesa. I tak by go Max wyprzedził,

@Gerard_z_Libii:

i tak by go VER łyknął przy pierwszym DRS'ie. Więc po co miał ryzykować.

@Mirkosoft:

Rozumiem, że Charles mógł nie podumać regulaminowo i obawiać się kary ale żeby zakładać "eee, po co być liderem, i tak mnie wyprzedzą"? Chyba nawet w Haasie by tak nikt nie pomyślał. Kto wie co przyniesie wyścig? Wyścig, który
  • Odpowiedz
@plastic11: A może mi ktoś wytłumaczyć bo tego nie rozumiem dlaczego Perez dostał karę? Przecież powrócił na tą samą pozycję na której był za SC?
  • Odpowiedz