Wpis z mikrobloga

Ostatnio mi źle psychicznie, ostatnio oznacza tydzień.

Od dwóch miesięcy pracuję w korpo i mam wrażenie, że załamało mnie psychicznie.

Wcześniej pracowałam w małej firmie, zatrudniającej 40 osób, która tworzyła małą rodzinę. Ja czułam, że dużo wiem i pomimo niskiego stażu pracy byłam dużym oparciem wiedzy dla innych osób (tak wiem, że dziwne) . Czułam się potrzebna, bardzo lubiana i było super. Jak odchodziłam z pracy to się rozpłakałam wraz z kilkoma osobami z pracy. Dostałam przepiękny bukiet kwiatów i bon pieniężny. Poznałam tam wiele niesamowitych osób, z niektórymi mam plan utrzymywać dalszy kontakt.
Odeszlam, bo nie miałam tam perspektywy dalszego rozwoju i znalazłam super ofertę w super korpo, którego teraz zaczynam nienawidzić.

Zacznę od tego, że pracuję jako analityk biznesowy (robię głównie ze względu na niedługie wdrożenie projektu testy masowe i programuję).
Było spoko, wszyscy mówili jaką mam zajebistą pracę, bo przychodzę i wychodzę kiedy chcę, nie muszę codziennie pracować. Ekstra benefity jak to w korpo. Pomimo ciśnienia w pracy, bo deadline, ja robiłam swoją robotę i miałam spokój. Jedyne co dla mnie jest niezrozumiałe to ludzie. Mam zespół kilkuosobowy. Każdy z nich pracuje tam ponad rok. Jedna typiarka odchodziła z pracy to najserdeczniej pożegnałam ją chyba ja, a znałam ją może z dwa tygodnie i zamieniłyśmy z dziesięć zdań. Nikt się nie odzywa do siebie na tematy niezwiązane z pracą, a i na te mam wrażenie, że niechętnie ze sobą rozmawiają. Uaktywnił mi się syndrom korpo i tego, że zorientują się, że moja praca nic nie znaczy i płacą mi za nic.

I tak mijał piątek za piątkiem aż do zeszłego poniedziałku.