Wpis z mikrobloga

Dziewczyna stawia pierwsze kroki w blenderze. Jako, że robienie pączka sprawiło jej przyjemność, drugą pracę spróbowała zrobić samodzielnie, efekt poniżej. Cel jest prosty: uczyć się blendera i zdobyć pracę.

Póki co idziemy ścieżką którą Pan Blender Guru nakreślił, a więc pączek -> coś własnego w podobnym stylu itd. Ale może macie jakieś rady na początek przygody z blenderem, jakieś protipy ułatwiające pracę, źródła które doskonale tłumaczą zagadnienia. Coś co trafi bardziej do osoby która jest artystą (maluje, tka, rysuje) niż do osoby ultratechnicznej.

Sama praca to dopiero drugi projekt w blenderze, ale i tak się cieszę, że coś rusza do przodu. Liczę, że kiedyś dziewczyna assety do jakiejś gry mi zrobi xD

#blender #grafika3d #grafika #tworczoscwlasna
Wink - Dziewczyna stawia pierwsze kroki w blenderze. Jako, że robienie pączka sprawił...

źródło: comment_1618767559DE5QSGxAKI28RHdRkwwVg2.jpg

Pobierz
  • 21
@Felonious_Gru: Akurat dziewczyna póki co na bezrobociu, to w wolnym czasie będzie miała co robić, dzięki za film xD

@Ryptun: Zakodowane, w sumie teraz też widzę, że jakieś kropeczki ziarniste są xD

@AscendedFromTomorrow: Przekażę, coby miała motywację. Dziękuję serdecznie :3

@amisobad: To będzie chyba na poczatek za trudne, zwłaszcza, że dużo rzeczy dziewczyna robi w ciemno, eksperymentuje. Uczyłeś się grafiki na własną rękę, czy jakaś szkoła? Bo tak
@Wink: na razie nie ma za bardzo czego oceniać, kilka prostych kształtów, większość bryły obrotowe. Niech spróbuje wymodelować teraz jakiś rzeczywisty przedmiot trzymając się oryginału, nie musi być to coś skomplikowanego, może być jakiś toster czy inny mikser co macie pod ręką, byle by to nie było coś co jest po prostu boksem czy cylindrem.

Jeżeli rzeczywiście myśli o tym jako o zawodzie, to teraz jest jeszcze trochę za wcześnie, ale
@Pan_Kielonek: Pracy to w sumie do oceny nie wrzucałem, póki co będzie leciała na pewno z tutkami od Blender Guru, na bazie jednego z jego odcinków podcastowych. Tutaj napisałem coby jakoś jej pomóc, bo może ktoś ma wartościowe materiały do nauki. Zresztą, naiwny nie jestem, wiem, że sporo nauki przed nią. Efekty będę postować, licząc się z krytyką, bo najwyżej chamskich komentarzy jej nie przeczytam, a te które przekazują naukę ubiorę
Coś co trafi bardziej do osoby która jest artystą (maluje, tka, rysuje) niż do osoby ultratechnicznej.


@Wink:
1. Marvelous Designer / Clo3d
Evgenia Petrova YT <- polecam obczaić jak wygląda praca i workflow w tych programach osoby doświadczonej.
2. Szycie w MD/Clo3d i robienie coś z tym dalej w Blenderze (tekstury, render, oświetlenie scen albo przygotowanie modelu pod sim w Marvelousie)
Sam Marvelous to jest właśnie takie dłubanie i zabawa w
@amisobad: można tu też wrzucać, no ale patrz - drugi komentarz, to że ładne kształty ;)
Nie pamiętam kto to zapostował, jakiś czas temu ktoś wrzucił animację pająka, napisałem, że shadery zupełnie nie siedzą i gość usunął posta :D
Na max3d.pl masz samych grafików, dostaniesz tam dużo więcej feedbacku niż tu. Jasne, że tu wrzucać można, ale imo tam trzeba.
@Wink: sam jak się uczyłem dostawałem wiele krytycznych komentarzy, bywało
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Wink: radzę szybko wybrać specjalizacje (rigging, texturing, environment, props making, sculpting, high poly, game-ready, hard surface, animation, substance designer, archviz, stylized, photorealism) i to pchać, niż próbować specjalizować się we wszystkim.