Aktywne Wpisy
Jestem programistą z 4 letnim doświadczeniem. Które auto z salonu? Wszystkie 1.5 benzyna 150 KM. Golf manual, reszta automat.
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Mam już różne oferty na Golfa z salonów, ale w sumie to trochę większym kosztem można mieć A3... a znów trochę większym A4...
Zawołam was end of week co kupiłem.
#samochody #motoryzacja #audi #volkswagen #golf #carboners #mechanikasamochodowa #programowanie
Które?
- Golf 8 (120k PLN) 30.5% (74)
- A3 (140k PLN) 18.9% (46)
- A4 (160k PLN) 50.6% (123)
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
W maju/czerwcu chciałbym oświadczyć się mojemu #rozowypasek. Oczywiście o ile do tego czasu Doktor Niedziele i Vateusz poluzują lockdown. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chciałbym oświadczyć się gdzieś na #dolnyslask. Znacie jakieś romantyczne miejscówki? Chciałbym, żeby był widok na #sudety, może to być również jakiś punkt widokowy w samych Sudetach ale gdzieś na tyle nisko, żeby była to lajtowa trasa którą można pokonać w trampkach. Może jakiś ładny ogród botaniczny w okolicach pałacu? Fajnie gdyby w pobliżu tego miejsca była przyjemna restauracja. Idealne połączenie to woda + bliskość gór + restauracja w pobliżu.
Chcę aby było bez tłumów, intymnie.
#zareczyny #oswiadczyny #wroclaw
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #606b25176e34ba000a41155e
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
@Ogau: Pisałem też o restauracji.
Ten komentarz został dodany przez osobę dodającą wpis (OP)