@paczelok: Kiedyś pożyczyłem koledze szosę, przebił mi koło ale zobowiązał się że odkupi dętkę i założy - ok, tak zrobił. Następnego dnia rano wziąłem się za pompowanie, bo chciałem jechać... wyszła bokiem i jak walnęło, to aż biało przed oczami miałem.
@SonyKrokiet: używałem taśmy, trytytek i innych kombinacji, dziura jest małą więc zacznę od łatki na rower za 3.50 ,
obecnie zrobiłem prawilne mocowania z śrub i nakrętek i nawet nadmiar śruby szlifierką obciąłem dla pełnej profeski i tylko ta guma i mechanizm zmiany przerzutek pozostał do remontu
@paczelok: Jesli to detka pod opone szosowa to nie ma sensu na dluzsza mete. Bedzie uciekalo powietrze przy takim cisnieniu albo musisz miec zajebiste latki z turbo klejem. Korzystalem z takich biedackich za pare zlotych i to jest spoko na dojazdowke, mi nawet na 3 barach co kilka dni troche zmykalo powietrza. Szkoda zabawy, gdy nowa detka to 20zl.
@XpedobearX: Dobra porada czyli kupuje nowa dętkę w takim razie bo to taki bieda rower szosowy jest i chce uniknąć pompowania co jakiś czas jak miałem obecnie na 100 letnich dętkach
Żyjemy w państwie, w którym pigułkę antykoncepcyjną awaryjną która powoduje wczesną aborcję będzie można kupić już od 15 roku życia, ale energetyka dopiero od 18 lat xD
Komentarz usunięty przez autora
@Eestel: orety problemy
@paczelok: ja swój na taśmę naprawiałem, polecam ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
obecnie zrobiłem prawilne mocowania z śrub i nakrętek i nawet nadmiar śruby szlifierką obciąłem dla pełnej profeski i tylko ta guma i mechanizm zmiany przerzutek pozostał do remontu