Wpis z mikrobloga

Doczekałem się - po prawie 4 miesiącach od premiery, fizyka gracza w #cyberpunk2077 już nie zabija na zaokrąglonych powierzchniach.

Nie powiedziałbym dokładnie, że jest to "naprawione" a raczej "załatane" hackami. Widać wyraźnie przy ślizganiu się na dłuższych pochylniach, że zwyczajnie gdy na takiej powierzchni prędkość gracza przekroczy pewien próg to resetują ją do zera.
Objawia się to zabawnym miotaniem modelu postaci i dłoni bo ślizgając się na dłuższej pochyłej powierzchni gracz zyskuje tą prędkość natychmiastowo, dostaje reset do zera i znowu osiąga tą prędkość natychmiastowo przez co cała postać miota się jak szatan.

No ale nie ginie bo nie przekracza magicznej bariery śmiertelnego pier*olnięcia w grunt. Jak na ~3 miesiące czekania to odje*ane perfekcyjnie.
  • 8
@Lazarus2077: Możliwe ale na drugiej postaci też tak miałem. Problem wygląda mniej więcej tak:
Upadam z jakieś wysokości, ekran się trzęsie, otrzymuję np. 30 obrażeń i przez moment stoję w miejscu. Po chwili idę dalej i sytuacja się powtarza- ekran się trzęsie, otrzymuję obrażenia i znowu jestem ogłuszony