Aktywne Wpisy
![urarthone](https://wykop.pl/cdn/c3397992/urarthone_okiRc2kjRD,q60.jpg)
urarthone +101
![urarthone - Zapraszam na #garscnewsow na 13 lutego
Wersja bez grafiki w komentarzu n...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/618d7e3ef613ac4a6afff192cc90e9802d1b64c4b7c281b83be6173e4419e133,w150.jpg?author=urarthone&auth=2f810d9ab87637ed3e77535d064c0a28)
źródło: Garść Newsów na 13 lutego
PobierzNews dnia to...
- Zginął rekordzista w maratonie 15.7% (177)
- Piłkarza trafił piorun 16.9% (190)
- Rozegrano finał futbolu amerykańskiego 1.7% (19)
- Pierwsza ofiara ospy alaskańskiej 2.6% (29)
- Koniec malowania twarzy w telewizyjnym show 25.0% (282)
- Rolnicy wysypali ukraińskie zboże 6.4% (72)
- Malcolm będzie jeździł a NASCAR 4.6% (52)
- Będą pierwsze powietrzne taksówki 10.2% (115)
- Kary za fotografowanie zabytków 4.7% (53)
- Wypadki w pracy, dane GUS 12.2% (137)
![agareas](https://wykop.pl/cdn/c3397992/agareas_4ST0G9uH6H,q60.jpg)
agareas +1
Nie powiedziałbym dokładnie, że jest to "naprawione" a raczej "załatane" hackami. Widać wyraźnie przy ślizganiu się na dłuższych pochylniach, że zwyczajnie gdy na takiej powierzchni prędkość gracza przekroczy pewien próg to resetują ją do zera.
Objawia się to zabawnym miotaniem modelu postaci i dłoni bo ślizgając się na dłuższej pochyłej powierzchni gracz zyskuje tą prędkość natychmiastowo, dostaje reset do zera i znowu osiąga tą prędkość natychmiastowo przez co cała postać miota się jak szatan.
No ale nie ginie bo nie przekracza magicznej bariery śmiertelnego pier*olnięcia w grunt. Jak na ~3 miesiące czekania to odje*ane perfekcyjnie.
@Lazarus2077: Wreszcie NC stało się niebezpiecznym miejscem i należy się dwa razy zastanowić czy chcemy wejść do danej dzielnicy. Kolejna obietnica spełniona
Upadam z jakieś wysokości, ekran się trzęsie, otrzymuję np. 30 obrażeń i przez moment stoję w miejscu. Po chwili idę dalej i sytuacja się powtarza- ekran się trzęsie, otrzymuję obrażenia i znowu jestem ogłuszony