Wpis z mikrobloga

@Norskee: po co powielasz te bzdury? wszyscy kierowcy dostali na odprawie info (co potwierdził między innymi leclerc i norris), że można w tym zakręcie wyjeżdżać

To redbull zaspał
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: ale to jest niezgodne z regulaminem sportowym w ktorym jest wyraznie napisane ze nie mozna wyjezdzac poza tor bez powodu. Nie ma znaczenia co powiedzieli na odprawie
Po co powielasz te bzdury o briefingu. Nie mozna bez uzasadnionej przyczyny wyjezdzac poza granice toru, koniec kropka

27.3 Drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not

deliberately leave the track without a justifiable reason.

Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: powtarzam

3 Drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not

deliberately leave the track without a justifiable reason.

Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with it and,

for the avoidance of doubt, any white lines defining the track edges are considered to
  • Odpowiedz
@Norskee: to może się zatrudnij w FIA jak lepiej wiesz od nich co mają robić? O tym że max dostał info przez radio że ma wyjezdzać już zapomniałeś?
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: max dostal info ze ma wyjezdzac zeby zwrocic sediom uwage na to ze hamilton nie powinen tego robic i zeby nie byli na tym stratni ze on przez pol wyscigu to robil

Sedziowie dobrze wiedza ze hamilton nie powinien wyjezdzac z toru zeby poprawic sobie czas
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: nie bardzo rozumiem w czym masz problem. Regulamin to regulamin, a hamilton lamal ten punkt regulaminu okrazenie za okrazeniem przez pol wyscigu

Masz tu interpretacje Pana Sokola

Dodatkowym powodem luźniejszej interpretacji ze strony kierowców mogło być bardziej rygorystyczne podejście na treningi i kwalifikacje – skutkujące skreślaniem czasów za wyjazd poza tor na wyjściu z Zakrętu 4. W wyścigu ta zasada już nie obowiązywała, ale dyrektor wyścigu Michael Masi w swoich wytycznych podkreślił, że nadal trzeba stosować się do wspomnianego Artykułu 27.3 Regulaminu Sportowego. Omawiał zresztą ten temat ze wszystkimi kierowcami podczas odprawy w piątkowy wieczór, po dwóch sesjach
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Norskee: podobnie jak wszyscy inni kierowcy? Nie zesraj się z tym regulaminem. To nie wina "oponiarza" jak to nazywasz najlepszego kierowcę dziejach f1, tylko FIA.
  • Odpowiedz
Mieliśmy dwie osoby, które przez cały czas przyglądały się wszystkim samochodom [w Zakręcie 4] – mówił po wyścigu Masi, odpowiadając na pytania dziennikarzy. – Wszyscy poza jednym postępowali tak, jak się spodziewaliśmy


@Wirtuoz:
WSZYSCY POZA JEDNYM, JEDNYM, WIESZ KTORYM?

To wina zarowno oponiarza jak i FIA ze nie zareagowali, ale hamilton dobrze zna regulamin, zreszta przypominali o art. 27.3 na biefiengu, wiec o co ci chodzi? Pasywne zachowanie FIA to
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Norskee: https://streamable.com/mxuijf to co, Leclerc jest w zmowie z Hamiltonem? XD
Właśnie te szczegóły decydują o tym kto jest najlepszy. Ham to ma, merc to ma. Redbull jeszcze nie.

Gdyby to było oczywiste złamanie regulaminu, to ham dostał by karę. Nie dostał, więc nie zesraj się teraz.
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: ale to bylo oczywiste lamanie regulaminu XDDDDDDDDDDD Ty sie srasz probujac wszystkim wmowic ze lamanie regulaminu sportowego jest spoko XD
Regulamin sportowy jest ponad wszystkimi ustaleniami. Wyjechac moze sobie mozna raz czy dwa razy przez przypadek, ale nie 29 razy, co jest najzwyczajniej zlamaniem art. 27.3, koniec tematu, bo zamiast sie opierac o regulaminy i wywiady z dyrekcja wyscigu to ty wrzucasz 10 sekund wywiadu z Leclerciem XD
Zapomniales
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: no skoro mercedes to robil przez 29 okrazen to musieli zareagowac, a sedziowie maja podsluch na komunikacjie, wiec myslisz ze dlaczego o tym rozmawiali na radiu? Zeby przypomniec ze po cos tam sa. Dziwne ze chwile po tym nagle zareagowali i im sie przypomnialo ze nie mozna bez powodu wyjezdzac za tor
Tak naprawde nic im nie grozilo kiedy mercedes zrobil to wielokrotnie wiecej razy
  • Odpowiedz
@Wirtuoz: XDDDDDDDDDDDDDD

Hamilton repeatedly ran wide at the corner early in the race. Max Verstappen, who saw what his rival was doing, asked his team: “How is that legal?”


Red Bull advised him to do the same to avoid losing time to his rival. Later, Mercedes told Hamilton they had been warned to stop running wide at the corner, or they would risk a penalty.
  • Odpowiedz
  • 4
@Norskee czyli przez pół wyścigu Hamilton wyjeżdżał za tor, ale jak Verstappen zaczął to sędziowie ostrzegli Marca że tak nie można?
  • Odpowiedz
@Tasde: jak verstappen zapytal o to swojego inzyniera i on powiedzial zeby na ten moment robil to samo i chwile pozniej mercedes dostal ostrzezenie

Prawda jest taka, ze gdyby przez 29 okrazen nie wyjezdzal poza tor, to po pierwsze robilby slabsze czasy, a po drugie mialby opony w gorszym stanie. Max prawdopodobnie wtedy by wygral
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Norskee: po co powielasz te bzdury? wszyscy kierowcy dostali na odprawie info (co potwierdził między innymi leclerc i norris), że można w tym zakręcie wyjeżdżać


To redbull zaspał

@Wirtuoz: XDDDDDDDD
To dlaczego Maksiu musiał oddać pozycję, skoro wolno tam jeździć?
  • Odpowiedz