Wpis z mikrobloga

Studiuję coś w stylu infy. Myślałem sobie, że spoko mogę spróbować i iść w kierunku programowania. Tak, tak wiem, że do tego nie potrzeba studiów blabla...

Ale klepiemy cały czas Backend i teraz do mnie doszło ostatecznie, że nie chce w tym siedzieć. Wolę jednak coś w stylu html, CSS, JS. Jestem teraz na pierwszym roku i nie wiem co zrobić :(. Na pewno wiem, że nie chce studiować informatyki. Chciałbym zająć się Frontendem hobbistycznie a studiować coś związanego z transportem/logistyką. Jest środek semestru, co zrobić? Rzucić i iść do pracy? Dodam, że problem może być z rodzicami, którzy pewnie będą myśleli co ja sobie wyobrażam itp. No na pewno wiem, że inżyniera z tego kierunku mieć nie będę i pracować w tym też nie zamierzam.

#studbaza #praca #jakzyc #pomocy #programowanie
  • 15
@Ja_37: jak sie w tym nie czujesz to uciekaj jak najszybciej, ja tak zostałem na studiach których nienawidzę i każdy dzień to męczarnia ale głupio rzucić na pare miesięcy przed końcem xd
@Ja_37: Ja miałem kilka takich sytuacji z rodzicami i w niektórych wyszedłem lepiej, w niektórych uważam, że gorzej. Jak zostaniesz na tych studiach do końca i nie będzie Ci się podobało to długo będziesz miał problem do rodziców, natomiast jak je rzucisz i Ci nie wyjdzie to będzie na odwrót. Sprawa do przemyślenia, pogadaj z rodzicami, zobacz co Ci powiedzą, sam sobie to przemyśl i zrób tak jak Tobie odpowiada.
@Ja_37: nie chce pisać dokładnie, ale straszny gównokierunek xD Nie wiem jakie masz relacje z rodzicami, ale nie warto kierować sie ich zdaniem, bo widać że masz jakiś plan na siebie, więc to nie tak że rzucisz studia i bedziesz leżał do góry #!$%@? xD