Wpis z mikrobloga

@Buenoo: tak całkiem serio - próbowałeś skorzystać z opcji "Start -> Zasilanie -> Uruchom ponownie"? Jeśli nie to spróbuj, a jeśli nie pomoże to dopiero wtedy można walczyć z tym problemem w inny sposób - na początek uruchom wiersz poleceń jako administrator (klikasz prawym przyciskiem myszy i uruchom jako administrator) i klepniesz tam:

sfc /scannow


Jeśli wynik skanowania będzie pomyślny (nie znaleziono naruszeń integralności) to możesz jeszcze zarzucić:

DISM /Online /Cleanup-Image
@strusmig: @hewlettpackard: korzystacie z programów antywirusowych innych niż wbudowany w system Microsoft Defender?

Możecie też spróbować założyć nowe konto użytkownika w systemie przez wiersz poleceń (uruchomiony jako administrator prawym przyciskiem myszy). Wystarczy klepnąć w wierszu poleceń:

net user TwojaNazwaUzytkownika /add
net localgroup Administratorzy TwojaNazwaUzytkownika /add

Teraz wystarczy się wylogować lub uruchomić ponownie komputer i zalogować się na nowo utworzone konto.