Wpis z mikrobloga

Co się stało z Harvestem, czemu taki płacz na reddit?

Czyżby GGG pokazało że ma jaja i po narzekaniach noobów na to jak są zmuszeni do sprzedawania craftów na discordzie usuneli Harvest zupełnie?

Jeśli tak to beka z noobów, bo te same nooby teraz będą płakać że nie ma Harvestu xDD a trzeba było włączyć myślenie i zamknąć ryja jak nie ogarniają craftingu xD

#pathofexile
  • 15
usuneli Harvest zupełnie?


@NewBlueSky: Nie. Znerfili go. Najważniejsze info z manifesto:

Some mods that had overly-deterministic behaviour have been removed. These include all annulment mods (other than the ones that remove a mod that isn't of a specific type before adding one of that type), and all type-specific divine mods.


Crafts that add mods of specific types (like Physical Modifiers, for example) to items can now only be applied to non-influenced
@NewBlueSky: Nie. Nie chodzi sam nerf tylko o sam fakt, że nie zaadresowali dużo większych problemów gierki a sama komunikacja była śmieszna, teksty że nie chcą odbierać FUNU z exaltowania itemów xD. Plus tak naprawdę spowodowali, to że gap między "casualami" a ludźmi grającymi 16h dziennie jest jescze większy. Tak naprawdę, gównianą mechanikę zrobili jeszcze bardziej gównianą i taki typowy balans w okół 0.01% graczy.
@Lrrr: nooby zawsze znajda wytlumaczenie do narzekania. Ten argument kojarzy mi sie z "glodem z afryce" gdzie w takich zestawieniach potrafisz znalezc jakis argument wiekszego "znaczenia" "smutku" zamiast rozmawiać na temat.

Zamiast zaakceptować że wizja jest spojna i trzbea nauczyc sie grac na obecnych warunkach to shejtowali jedyna mechanike ktora dawala im jakikolwiek catchup do topki xD

GGG spojrzało. Nooby z TFT handlują pewnymi itemami i narzekaja no to juz nie
@Lrrr: skoro ja to wywnioskowałem tydzien-tygodnie temu ze problem z narzekaniem wynika ewidentnie z tego ze nooby dostaly dostep do latwego zarobku xD tym bardziej GGG ogarnia to ze swoimi danymi xD

GGG jest krok przed wami, zawsze
@NewBlueSky:

Odetna noobów z TFT i Harvest będzie uzyteczny dla ludzi co potrafia craftować.


o #!$%@?, coraz więcej amatorów się pcha... xD

I nie, wizja nie jest spójna - sporo jest sprzeczności w tym co wprowadzają do gry i w jakim stanie to pozostawiają zapominając o tym przez następne x lat.

Nooby z TFT handlują pewnymi itemami i narzekaja no to juz nie beda


będą, tylko z mniejszym zarobkiem i innymi
@NewBlueSky: nie, dać każdemu po 10 mirrorów xD takie #!$%@? w drugą stronę. Harvest był do nerfa, ale po prostu przesadzili. Zresztą co byłoby złego gdyby hervest można byłoby sprzedawać jak beastcrafty? takie to ciężkie? można zamiast bezpośredniego działania harvesta np. enchantować exa odpowiednią wersją i w ten sposób wymusić korzystanie z obecnego currency ale w lepszej wersji. Nerfy są potrzebne, ale oczywiście GGG używa atomówki do anihilacji wszystkiego co daje
@Pomocny_kot: przecież to chodzi tylko o wizje chirsa- no fun allowed i tyle. Zoba to https://www.youtube.com/watch?v=pdpA_xHXhEA o ilu próbach mówimy, normalny gracz grający po KILKA godzin dziennie nie jest w stanie osiągnąć tego pułapu. Globalnie patrząc, harvest po prostu pokazał jak #!$%@? jest itemizacja w poe. Bez harvestu crafting defacto nie istnieje a z harvestem w GGG jest problem że ludzie mają za dobre itemy, które i tak są obarczone jakimiś
@Lrrr: @Pomocny_kot: wlasnie problem jest taki ze nie widzicie "plusów" obecnego systemu i jak go "łatwo" ogrywać. Z tego samego powodu nie widzicie "minusów" drugiego systemu. Dla was to super pomysł. Prawda jest taka ze niezaleznie od tego co zrobi GGG to nadal bedziecie pod butem koxów craftingowych, a jedynie bedziecie bic sie ze soba nawzajem xD

Jedyne co sie zmieni to ze wasz wymysł przejdzie i bedziecie wtedy czuc
@NewBlueSky: co? Ja się z nikim o nic nie biję. Ty chyba do końca rozumiesz, że ta zmiana powoduje jedynie wydłużenie i zwiększenie kosztów tych itemów, z mega długiego procesy i mega wysokiej ceny będzie trudniej. Tyle, że ta trudność nie polega na jakimś konkretnym skillu tylko to wyścig kto ma więcej czasu na gre. Ten nerf nie jest na topkę koxów craftingowych tylko na zwykłych graczy. Nazywasz ludzi nobami, to
Ja się z nikim o nic nie biję.


@Lrrr: no własnie, nie rozumiesz tego ze jednak konkurujesz z całym serwerem.

jedynie wydłużenie i zwiększenie kosztów tych itemów


@Lrrr: jedynie ( ͡° ͜ʖ ͡°) dobrze ze nic więcej sie nie zmienia

Ten nerf nie jest na topkę koxów craftingowych tylko na zwykłych graczy.


@Lrrr: a dlaczego miałby być na topke. Wiadomo jak masz czas 7 dni
@NewBlueSky: ten przykład z daily goldem przyrównany do czegoś takiego jak zmiany czysto QoL to całkiem na tym samym poziomie, no nie powiem XD
Mnie najbardziej w tym wszystkim bawi to, że GGG lubi wkładać patyk w mrowisko co jakiś czas, mam wrażenie żeby odwrócić uwagę od rdzennym problemów gry, które wychodzą na wierzch coraz częściej. Chociażby to renderowanie tekstur, od początku ligi nie mogą sobie z tym poradzić (do tej
@NewBlueSky: Damn, czyli listowanie posiadanych craftów na Trade Site naprawdę by je jakoś kopiowało/glitchowało, a może zwiększyło by to drop rate exów na konkretnych mapach, a może jeszcze coś innego co by wpłynęło na RNG drop ( ͡° ͜ʖ ͡°) Z GGG w sumie jest wszystko możliwe patrząc jak działa ich gra i "włamywanie się" do sklepu z mtx przy odpowiedniej ilości cast speedu ( ͡°