Aktywne Wpisy
anamorfoza +31
Samochód mini 2009 r. Diesel Przebieg 220000.
Nie znam się na autach. Właściwie można mi wcisnąć wszystko. Mechanik 3 razy zmieniał zdanie, najpierw napisał łączny koszt 1640 zł (na moją prośbę) , później dzwonił że plus 800 za tłoki, a wieczorem, że auto jest do odebrania i 3 tys. (Po obniżce) . Wykłóciłam się i zapłaciłam ostatecznie tyle ile mnie informowali 2450zl. Czy ktoś kto się zna na tym mógłby spojrzeć czy
Nie znam się na autach. Właściwie można mi wcisnąć wszystko. Mechanik 3 razy zmieniał zdanie, najpierw napisał łączny koszt 1640 zł (na moją prośbę) , później dzwonił że plus 800 za tłoki, a wieczorem, że auto jest do odebrania i 3 tys. (Po obniżce) . Wykłóciłam się i zapłaciłam ostatecznie tyle ile mnie informowali 2450zl. Czy ktoś kto się zna na tym mógłby spojrzeć czy
Atypical +60
Zdecydowałem się kupić 125cm3. Mimo że mnie wszyscy namawiają na prawo jazdy A i kupno maszyny 500 w górę. A ja po prostu chce sobie spokojnie pojeździć pozwiedzać i pooglądać widoki, a nie #!$%@?ć 250 i wyprzedzać wszystko co się da.
Pojeżdżę, pouczę się, nabiore wprawy i za rok jak mi się spodoba i będzie mi potrzeba wymiany na dużą pojemność, zrobię sobie to A a ten motocykl zostanie na korki w
Pojeżdżę, pouczę się, nabiore wprawy i za rok jak mi się spodoba i będzie mi potrzeba wymiany na dużą pojemność, zrobię sobie to A a ten motocykl zostanie na korki w
Rok 2020 - #programista15k robi #gra
Prezes EA każe robić programiście, grafikowi etc. grę. Robią tą grę. Zrobili.
A co robiliście? No tekstury, fizykę, scenariusz, mnóstwo rzeczy, było ciężko ale daliśmy radę! :)
także sprzedamy ją za 150 PLN żeby pokryć naszą pracę i zarobić
Rok 2100 - jw. programista robi grę
Prezes EA każe robić programiście, grafikowi etc. grę w jednej osobie czyli AI. AI robi tą grę. Zrobiła.
Pytają a jak robiliście? No no siedziałem na fotelu, kliknąłem guzik, samo wszystko i pączki #!$%@?łem. Było ciężko ale daliśmy radę! :)