Wpis z mikrobloga

Kupno samochodu 6-letniego do 8000€ z Monachium

Przyszedł czas na kupno pierwszego auta. Nie znam się na samochodach, mieszkam w Monachium, na auto nie chcę wydawać dużo, ale jako że będzie 2 dzieci, to trudniej będzie wszędzie dostać się pociągami.
Ustaliłem budżet na 8000€, wymagania, to 5-drzwiowy, bagażnik min ~300l (więcej lepiej), min 75km, min 2015 rok. Poniżej najciekawsze oferty z popularnego portalu. Przy tych warunkach dostępne są: Skoda Fabia, Seat Ibiza, Opel Astra. Wersja kombi byłaby lepsza, bo nie są to duże auta.

Na co uważać, które auto będzie lepszym wyborem, mając na uwadze, że koszty napraw w Monachium są 3 razy wyższe niż w Polsce?

opel-astra-1-4-twinport-ecotec-benzin-silber
seat-ibiza-st-style-combi-klimaaut-shzg-mfl-alu-wr-benzin-silber
skoda-fabia-1-0-mpi-active-klima
opel-astra-1-6-85kw-edition-alu-m-s-topauto-benzin-rot-
skoda-fabia-1-0-mpi-active-klima-efh-zv-fb-radio-benzin-braun
opel-astra-j-lim-5-trg-selection-2-hand-euro-6-benzin-grau
seat-ibiza-st-style-1-2-1-hand-klima-garantie-benzin-rot
skoda-fabia-1-0-mpi-cool-edition-bluet-dab-klima-pdc-benzin-silber
seat-ibiza-1-0-tsi-reference-klima-shz-bluetooth-elekt-fenst-benzin

https://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=4&pstatid=11
https://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=3&pstatid=11
https://www.tuv.com/media/01_presse_2/all_languages_pressemeldungen/tuev_report_2019/Maengelzwerge_und_Maengelriesen_2.jpg

#auto #kupnosamochodu #pytaniedoeksperta #skoda #opel #seat #motoryzacja #spamtagami #samochody #seat #monachium
darck - Kupno samochodu 6-letniego do 8000€ z Monachium

Przyszedł czas na kupno pi...

źródło: comment_1614265186t6OqI6zs6D54v7C9Mb3a83.jpg

Pobierz

Które auto

  • Opel Astra 1,4 twinport ecotec 32.5% (13)
  • SEAT Ibiza 1,2 ST Style/Combi 10.0% (4)
  • Skoda Fabia 1.0 MPI 2.5% (1)
  • Opel Astra 1.6 85kW 10.0% (4)