Wpis z mikrobloga

Tylko w takim razie światła na tym przejściu dla pieszych są trochę bez sensu


@Eustachiusz: mogą być mylące, ale nie ma sensu wpuszczać pieszych tylko na pierwszą wyspę jak ruch poprzeczny ma zielone.
A ty skręcając i tak zawsze musisz ich puścić.
Choć wydaje mi się, że skoro piesi mają światła, to do skrętu też prawo wymaga dla pojazdów
@Eustachiusz: zaprojektowane trochę na wzór niemiecki, ale my mamy swoje prawo i generalnie ta sygnalizacja jest z nim niezgodna. Od ponad dekady istnieje przepis, że sygnalizacja na skrzyżowaniu musi obejmować wszystkich uczestnikow ruchu. Takie skrzyżowanie należy zgłaszać do zarządu, a tymczasem radziłbym spoglądac na światła pieszych, by weryfikować możliwość skrętu.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Eustachiusz: @Bekovsky: @radziol88: @Bodzias1844:

Tyle odnosnie zastosowania P14. Natomiast zgodnie z innymi zasadami taki skret jezeli jest przed sygnalizatorami (jak w tym wypadku) to swiatla go nie dotycza. Problemu by nie bylo gdyby umiescili na asfalcie trojkaty zamiast prostokatow, ale skoro sa prostokaty, to zgodnie z ich przeznaczeniem odnosza sie do swiatla sygnalizatora. W tym przypadku jednak, biorac pod uwage przejscie dla pieszych, bralbym gore bezpieczenstwo i zatrzymanie
peszmerd - @Eustachiusz: @Bekovsky: @radziol88: @Bodzias1844: 

Tyle odnosnie zastoso...

źródło: comment_1613695599hvcAF8SRE1PY6VyhpxjvjC.jpg

Pobierz
skoro sa prostokaty, to zgodnie z ich przeznaczeniem odnosza sie do swiatla sygnalizatora


@peszmerd: zamiast do jakichś kiepskich artykułów sięgaj do prawa.

Linia warunkowego zatrzymania złożona z prostokątów

Znak ten wskazuje miejsce zatrzymania pojazdu na skrzyżowaniu, przed przejściem dla pieszych lub przed sygnałem świetlnym.