Wpis z mikrobloga

@Darth_Gohan: ja to bym chętnie do centrum nie wjeżdżał, ale jak inaczej w tym mieście jeździć, jak wszystkie drogi idą przez centrum xD? Jak już ktoś wpadł na pomysł zrobienia w końcu Alei Wielkiej Wyspy to robią jeden pas i do tego kończą na wyspie zamiast pociągnąć to dalej za Koronę. No ale durny aktywista pokrzyczy na złych kierowców i jego dzień będzie lepszy ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Ogau: Ja to wiem, Ty to wiesz, każdy normalny to wie. Oprócz aktywisty.

No i mieszkańca Wysokiej blokującego WOW. Natomiast aktywistom można podziękować za zwężanie kolejnych ulic w Centrum i dodatkowe atrakcje jak chociazby piękne kamienice na Pułaskiego :)

Jest pięknie i stabilnie.
  • Odpowiedz
No i mieszkańca Wysokiej blokującego WOW


@Darth_Gohan: tu już akurat mamy po temacie i za 2-3 lata mamy tą obwodnicą jeździć. Oczywiście też jednopasmową xD
  • Odpowiedz
@Ogau raczyłem zwrócić ich uwagę na to - efekt to usunięty post i ban ()

Mamy takich fajnych aktywistow...tzn fanatyków miejskich, skorych do dyskusji i kompromisu.
  • Odpowiedz
@TrueGrey: niby ma być przygotowane miejsce na drugą jezdnię. Te głąby z Wysokiej pewnie same będą prosić o dodanie pasów, jak zobaczą, że coś to jednak zmieniło w ruchu po ich wsi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@KetevaN: dokładnie tego bym się spodziewał. Fanatycy nienawidzą faktów. Powiedz pisowcowi, że mamy najwyższą śmiertelność w Europie to cię zapluje. Powiedz aktywiście, że mamy najchujowszy układ dróg w
  • Odpowiedz
@Darth_Gohan: To jest banda debili. Admin tej grupy doprowadził do wprowadzenia ograniczenia prędkości na obwodnicy Wrocławia do 120 km/h, bo mu "hałasowało" gdy odprowadzał dzieci do szkoły. Jak wdałem się z nim w polemikę, to powoływał się na raport, gdzie szacowało się, że ograniczenie ma wprowadzić redukcję hałasu o ZAWROTNE 3dB (czyli minimum, żeby człowiek odnotował jakąkolwiek zmianę w natężeniu dźwięku)
  • Odpowiedz
Szlak trafia jak aktywiści i włodarze Wrocławia zapatrzeni na kraje typu Finlandia nie potrafią zrozumieć jednego. Tam zanim zaczęto ograniczać ruch w ścisłym centrum mocno rozbudowano infrastrukturę drogową miasta, dostosowano , a często przebudowano komunikacje miejską do potrzeb mieszkańców i sytuacji awaryjnych. Tam to trwało dziesiątki lat. U nas sie to robi na skróty. Zwężając ulice poprzez zmianę pasów w buspasy i ścieżki rowerowe. Przebudowa drog lub nowe inwestycje drogowe to max
  • Odpowiedz
@shopen: No i co zrobisz? Tak jakpisałem wyżej. My to rozumiemy. Ty to rozumiesz ale oni już nie.

@terr0r_dr0ne: Nie wiem, ale tam goscie sa serio oderwani od rzeczywistości. Niestety tylko sa słyszeni i co chyba jeszcze gorsze, ślepo popierani.
  • Odpowiedz