Aktywne Wpisy
pieknylowca +170
Czy psiarze to są normalni? Zostawić przestraszonego psa w sklepie w przejściu przy koszykach. "Ale on nie gryzie" - dopóki mi tego pies nie powie to nie uwierzę. Moja była miała na ręce ślady po takim niegryzącym, malutkim, piesku. Poza tym - mam sobie wziąć koszyk obok którego stał jakiś brudny pies? #psiarze #pies #psy #bekazpodludzi
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/ed123454b40451bea8a629ae392485270d48aed76efc4aa05d1fe089b9859a4c,w150.jpg)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Grooveer_uWQe4qMVBy,q60.jpg)
Grooveer +20
Dzień dobry witam wszystkich serdecznie ponownie. Wracam po dwutygodniowej przerwie. Na wstępie od razu zaznaczę, że jestem całym sercem za Ukrainą i chcę by wyrzuciła ona rosyjskiego okupanta ze swojej ziemi. Ale jestem też realistą i wiem, że Ukraina nie ma na to sił. Wielu Mirków źle odebrało moje intencje i nazwali mnie ruskim trollem, lub ruską onucą co oczywiście było bardzo krzywdzące i mnie zabolało, że jestem atakowany tylko za to,
https://forums.cdprojektred.com/index.php?threads/is-this-why-the-ai-is-bugged.11076569/
Powodzenia w oczekiwaniu na poprawę AI. Patrząc w jakim tempie wydają te 'pacze' i jak bardzo psują rozgrywkę to na napisanie AI od nowa, które dodatakowo nie zepsuje sejwów można oczekiwać w terminie: nigdy.
#cyberpunk2077
Silnik wspiera i wspierał "współczesne" Behavior Trees od czasów W3 jak nie wcześniej.
Problemów z AI nie doszukiwałbym się w wykorzystywaniu FSM bo tam gdzie są wykorzystwane nikt nie narzeka. Problem jest z inteligencją tłumu i ruchu ulicznego.
@slums: FEAR akurat używał fajnych sztuczek mających imitować sprytne AI ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jakiś przykład wykorzystania go w wieśku 3?
No raczej całokształt AI w W3.
Wykorzystanie BT jako bazowego designu technicznego AI, nie czyni go magicznie dobrym i zaawansowanym.
Autor posta czepia się wykorzystania FSM jakby to było źródło wszelkiego zła w tej grze natomiast najprawdopodobniej miejsce gdzie jest wykorzystywane jest w zupełności poprawne i wystarczające na potrzeby zadania.
Zaletą BT jest prostsze tworzenie stanów "przejściowych" i "mieszanych" podczas gdy w przypadku
Ja też nie wiem, ale może tak jest xD
@slums: gdzie w W3 było jakieś AI? Wyciągniecie broni i przeszukiwanie niektórych obiektów alarmowało strażników w pobliżu i to chyba wszystko.
IMHO AI w wieśku 3 było gorsze niż w 1 - w W1 npc reagowali na deszcz komentując i chowając sie przed nim, uciekali przed potworami. W W3 mieli sie tak samo zachowywac, ale widac, ze to szwankowalo - czasami reagowali, czasami nie.
O