Wpis z mikrobloga

Nie wierze, #!$%@? nie wierze. Zrobili ten sam numer co z patchem 1.05 - obniżyli jakość grafiki i piszą 'poprawilismy wydajność!'

150h w grze i ani razu nie musialem czekać na wczytanie tekstur wysokiej rozdzielczości - nowy pacz i bach, 2 sekundy zanim samochód zrenderuje sie w wysokiej rozdzielczosci na moich oczach - co, ja tez mam przepustowosc pleja 4 z moim gtx 2070s?

Popupy przedmiotów w zajebiscie bliskiej odleglosci, smieci na ulicy renderuja mi sie przed sama maską.

Zmniejszono dystans tych smiesznych sprajtów 2d imitujących ruch uliczny, przez co są blisko oczu gracza i nagle znikaja sobie, bo gra nie renderuje na ich miejsce normalnych 3d samochodow jak powinna

Zmniejszono dystans pojawiania sie swiatel ulicznych przez co jazda autem wyglada jak poruszanie sie po modnych dzisiaj parkach z ekonomicznym oswietleniem rozjasniajacym sie automatycznie w miare zblizania sie do niego

Coś pozmieniano w antyaliasingu przez co na powierzchniach z mńostwem drobnych elementów (np. przejscia dla pieszych) tworzą się tańczące artefakty w miarę zbliżania się do nich (te przekłamania mają swoją fachową nazwę)

Gdzie nie obrócę kamery to co chwilę na moich oczach spawnuje się przechodzień albo auto (wcześniej nie było tego na taką skalę)

Coś pozmieniano w odbiciach ray tracingu - imho ograniczono ich ilość, na moich oczach tworzą się przekłamania i wyglądają gorzej
***

Czy naprawiono jakikolwiek z bugów trapiących moją grę?

Bug w zadaniu, którego nie mogę skończyć? Nie.
Bug ze niezapamiętywaniem języka przez grę? Nie.
Bug ze oślepiającym słońcem podczas widoku z wnętrza pojazdu? Nie.

Za to doszył nowe bugi jak nie renderujące się obiekty - na zdjęciu poniżej macie nie istniejący słup na którym wiszą sobie sygnalizatory.

Jutro może, jak się uspokoje to powrzucam filmiki z tymi wszystkimi rzeczami, bo dzisiaj mam #!$%@? dosyć. Wuj wam w chupę CD PROJEKT RED za równanie do dołu, walcie się na bambus.

#cyberpunk2077
pablo397 - Nie wierze, #!$%@? nie wierze. Zrobili ten sam numer co z patchem 1.05 - o...

źródło: comment_1611358500AU5u9Xce0CCqR4yWlXXmEW.jpg

Pobierz
  • 75
  • Odpowiedz
@pablo397: Pograłem 10 minut i mam te same spostrzeżenia. Najbardziej się zdziwiłem jak lampy uliczne zapalały się 20 metrów przed autem. A w Ray Tracingu wydajność bez poprawy na RTX 2060 - nadal słabo gdy dzieje się akcja w mieście.
  • Odpowiedz
@pablo397: Potwierdzam doczytywanie tekstur out. Mam u siebie mod na NPC + lepsza jakośc odbić. Ale chyba trzeba dodac dystans renderowania. Chyba za dużo uwagi idzie na konsole. I robią downgrade aby gra za bardzo nie odbiegała od wersji konsolowych.
  • Odpowiedz
@GrafikaUltraHaDe: @EnJoyyy: @cin123654: robią ten sam myk co z wieśkiem 3 przed premierem - niby downgrade, bo ble ble ble, ale tak naprawde sony i majkrosoft sapili ze gra odstaje. tak samo pewnie i tutaj - sony nie zgadza sie na przywrocenie gry na pc wygladala obłędnie a na ich nowej super duper konsoli nie.
  • Odpowiedz
a co ty byś chciał, może jakieś sprytne sztuczki optymalizacyjne, żeby zwiększyć FPS?


@PieceOfShit: ale ja nie prosilem o optymalizacje fps - od premiery mialem dobre wyniki. Po to są ultra i psycho ustawienia, zeby wyciskac ze sprzetu siodme poty a nie procesor w porywach 60% obciążenia za to mam popupy obiektów przed nosem.
  • Odpowiedz