Wpis z mikrobloga

@pablo397: Przecież tam wszystkie auta oprócz Caliburn są mega ciulowe. Ktoś tam jeszcze miałby modyfikować te pozostałe cegły na resorach? Te wyścigi z transikiem to był śmiech na sali.
@EnJoyyy: wez mnie nawet nie #!$%@? na temat interfejsu i klawiszologi, bo znowu żona nie nadąży z gotowaniem bigosu. Jak można #!$%@?ć coś tak podstawowego przez tak duże studio - to samo było przy premierze Wieśka 3 i po pół roku w końcu naprawili sterowanie i przebudowali interefejs od nowa.

No ale jak sie wyrzuca doświadczonych pracowników bo 'som za drodzy' i na ich miejsce bierze stażystów-studentów i chłopaków zza buga
@Kantar: Proste - PC ma 101+ klawiszy, pad z 8 w porywach.
Każda gra multiplatformowa w tych czasach operuje na kontekstach do sterowania, tzn. możesz miec kontekst eksporacyjny, walki, pływania, itd ale w ramach każdego kontekstu masz ten sam zestaw kilku klawiszy, który odpowiada za czynności.

Działa to jako-tako o ile konteksty nie zaczynają nakładać się na siebie, wtedy masz kwiatki takie jak tutaj.
@pablo397: Zapewne z prostej przyczyny, że sama możliwość zmiany kolorku auta czy maski na przezroczystą nie jest AAA.

Gdyby mieli wprowadzić customizacje aut, to musiałaby być wykonana na poziomie ponadprzeciętnym. Gdyby customizowanie aut ograniczało się do pustej wymiany wizualnej dosłownie kilku elementów w każdym wozie to ludzie by ich wyśmiali bo GTA San Andreas prawie dwie dekady temu to lepiej wykonał.

Byli świadomi, że taki ficzer by wymagał włożenia w to
Zapewne z prostej przyczyny, że sama możliwość zmiany kolorku auta czy maski na przezroczystą nie jest AAA.


@slums: ale w grze jest wiele elementów, które nie spełnia zasad 3xA i jest rzucone na odczepnego albo jest dopiero szkieletem:

- wyscigi samochodowe
- apartament i sens jego istnienia
- gangi i reputacja z nimi zwiazana
- kradzieże samochodów
- NPC i ich inteligencja
- fizyka prowadzenia pojazdów i ich kolizyjnosc
- woda
pablo397 - > Zapewne z prostej przyczyny, że sama możliwość zmiany kolorku auta czy m...

źródło: comment_1611232936zMsCgO8DKmHrq9Ui3BILW6.jpg

Pobierz
@pablo397: Dokładnie o tej samej. Marketing to zupełnie inna sprawa, oni operowali w 90% ogólnikami. Mówili tylko, że "najlepsza", "największa" i tak dalej. To co ludzie sobie podpisali w to naj-naj to już ich sprawa.

Bo faktycznie porównując twarde fakty, to możemy tylko zrobić porównanie z tym demem z 2018 gdzie faktycznie sporej ilości rzeczy brakuje w finalnym produkcie ale nigdzie nigdy nie było mowy o customizacji samochodów. Jedyne oficjalne info
@slums: w sumie to nie odniosłeś się do niczego co napisałem wcześniej - nigdzie nie twierdzę, że redzi oficjalnie zapowiedzieli modyfikacje aut i nagle w grze ich nie ma.

Napisałem ci całą listę rzeczy zrobionych na odczepnego, ktore nie powinny istniec w dzisiejszej grze typu open world 3xA a mimo to są w cyberpunku i dlatego nie kupuje tlumaczenia, ze to wlasnie z powodu potencjalnie niskiego poziomu wykonania ostatecznie sie wycofano