Wpis z mikrobloga

@michalek510: Podpowiem tak, opcje są dwie:
- serwis specjalizujący się tylko w maglownicach
- ASO Seata.
Dlaczego tak? A dlatego, że większość maglownic wymaga do poprawnego demontażu/montażu wiedzy i przyrządów do blokowania przekładni.
A te narzędzia potrafią być drogie.
Oczywiście możesz jechać do jakiegoś mechanika, Twoje ryzyko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@michalek510: jako warsztat regenerowałem u musza kilkaset przekładni/pomp, na taką ilość miałem na palcach jednej ręki reklamacji, które uznawał z marszu. generalnie złego słowa nie powiem, ale wiem, że ma średnie opinie.
masz trzy wyjścia:
1. oddać do musza
2. kupić w intercarsie regenerowaną
3. wysłać do regeneracji gdzieś w polskę z internetów
@michalek510: obecnie już nie, jeśli mogę doradzić to pojedź do musza (oferują regenerację z montażem/demontażem) lub napisz na facebukowym forum twojego osiedla, a tam polecą ci jakiegoś lokalnego majstra, który najprawdopodobniej i tak twoja przekladnie zawiezie do musza.