Wpis z mikrobloga

@Pesa_elf: to nie kwestia diesla tylko nie ogarnięcia akumulatora. Mój diesel odpala zawsze a już kilku kumpli odpalałem z kabli. Tylko oni wymieniają akumulatory dopiero jak już nawet kontrolki się nie zapalają na zapłonie.
  • Odpowiedz
@Pesa_elf: jeździłem trochę dieslami i odpalałem nie raz przy temperaturach niższych niż -20. Myślę, że to bardziej kwestia właściciela, niż samochodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pesa_elf: jezdze dieslami od lat, nie zdarzylo mi się zeby nie odpalil ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiadomo, że diesel potrzebuje troche więcej osprzętu i prądu do rozruchu. Mała benzyna to i na zużytym aku zapali.
  • Odpowiedz
@Pesa_elf: Nie porownoj sprawnego benzyniaka do niesprawnego diesla ( ͡° ͜ʖ ͡°) jesli diesel jest niewyeksploatowany, ze sprawnym grzaniem wstepnym, wymienianym filtrem i na markowej ropie to do -20 odpala tak samo jak benzyna. Jednak w naszym kraju praktykuje sie passata od niemca bez dotykania czegokolwiek w kwestii serwisu i stad opinia o nielubiacych zimy dieslach.
  • Odpowiedz
@kapitan_knur: jest tez kwestia taka ze mimo sezonu zimowego na wielu stacjach diesel zima dalej sprzedawany jest w mieszance letniej z ktorej wytraca sie parafina w nizszej temp i przy odpaleniu zapycha filtr. Tak mieli rodzice znajomej w 3 letnim citroenie , w serwisie twierdzili ze nie sa pierwsi i nie ostatni z takim problemem dzieki naszym januszom stacji ( ͡° ͜ʖ ͡°) edit auto odpalilo
  • Odpowiedz
@Pesa_elf: Jak parkowałem na dworze to tylko raz diesel mi nie odpalił. Ale to była po części moja wina bo posłuchałem głupich rad z internetów i dwa razy grzałem świece. A że akumulator był wtedy już padaką to nie starczyło prądu nawet na jeden obrót wału. A tyle mniej-więcej wystarczyłoby do zaskoczenia silnika. Po wymianie akumulatora żadne mrozy nie były już mu straszne. Odpalał szybciej niż benzyny sąsiadów.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Pesa_elf: pewnie dziadowanie na pompie wtryskowej, świecach (panie, to się nie wymienia HEHE), może jeszcze być słaby aku już, ewentualnie rozrusznik do ogarnięcia. To i nie dziwota że lekki Mrozik i siada. Ja dwudziestoletnie TDI paliłem bez bólu przy - 25, nagrzewasz kilka razy świecami i heja, chociaż na dzień dobry klekocze i śmierdzi z wydechu XD
A sąsiad dziadował, bo raczej o jakość paliwa trudno mieć szczególne zażalenia, Orlen
  • Odpowiedz
  • 0
@Pesa_elf odpalałemm swojego jedynego diesla w karierze przy -24 stopniach na chinskim akumulatorze, protip - warto miec sprawne auto :D
  • Odpowiedz