Aktywne Wpisy
imargam_2137 +20
Czemu polki nie dbają o siebie? Notorycznie na #tinder przewijam w lewo ulańce w ilościach hurtowych, kiedyś tak nie było a grubaski jak już to miały fotke ewentualnie badoo na tinderku zawsze był ten bardziej premium sort teraz dosłownie jedna na pięć nie jest gruba xD napuchnięte poliki, wielkie łapy, bebzun i mam filtr na 18-25 więc to są młode kobiety a już upasione. Uprzedzając ból dupy Mirabelek to wiem że polacy
Przeczytałem na Wikipedii kto i ile czego przekazał Ukrainie i okazuje się, że Rumunia nie przekazała praktycznie niczego. Nie myślałem, że to takie same dzbany jak Węgry.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_military_aid_to_Ukraine_during_the_Russo-Ukrainian_War
#ukraina #wojna
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_military_aid_to_Ukraine_during_the_Russo-Ukrainian_War
#ukraina #wojna
#cyberpunk2077 #heheszki
Zwyczajnie jest zawsze rysowany na pierwszym planie.
Komentarz usunięty przez autora
Kompletnie się nie znam na game dev, mówię jak widzi to gracz. Skoro tak to wygląda to co oni #!$%@??
"(...)żeby uniknąć przypadków gdzie model mógłby przenikać przez inne modele/otoczenie." w tej grze nawet to im nie wyszło xD
W tym przypadku nic, perspektywa może być albo poprawna i model pierwszoosobowy będzie przenikał przez elementy otoczenia z bliska albo niepoprawna kiedy powinien był przenikać bo i tak jest rysowany na siłę na wierzchu w hierarchii głębi.
Na ten problem nie ma jako-tako dobrego rozwiązania, które byłoby znacznie lepsze bez
@slums: to czemu w innych grach to wyglada normalnie, nie ma czegos takiego jak tutaj?
W 99% gier gdzie jest to wykorzystywane gracze nawet tego nie zauważą.
Druga różnica jest taka, że można zabronić graczowi zbyt blisko podchodzić do obiektów zwiększając rozmiar jego kolizji lub jednocześnie zmniejszając viewmodel i przysuwając go bliżej do kamery (czyli faktyczne granie na perspektywie) aby trudniej było go docisnąć do ściany czy innych obiektów.
@slums: to powinni tak zrobic w cyberpunku. a moze juz tak jest tylko w tym przypadku z gifa dalo sie tak blisko podejsc akurat, bo tam nie bylo kolizji
W przypadku kiedy postać w kapsule ma nietypową animację, np wyciągnięte dłonie to siłą rzeczy nie załapią się na kolizje bo zwyczajnie wystają poza obszar kolizji.
Tutaj mówimy o worst case scenario, gdzie nie dość, że gracz i NPC ma wyciągnięte ręce do przodu to do tego gracz ma w dłoniach podłużny obiekt wystający